Gammaldags....jag....JA!

Ärligt så tappar jag tron...Är så jävla trött på alla Idolare å sån skitmusik som till råga på allt MÄNNISKOR lyssnar på och tycker är bra....EMD, Idol-Ola, Idol-Danny, Mraz....å allt annat skit. De sjunger UTAN själ, utan energi och är så satans platta att en masonitskiva är ett under av intressant materia.....Står inte ut!
Fast det gör jag väl kanske....:-) Låt alla lyssna på vad de vill MEN för fan, skärp er och lyssna på det jag tycker om;-)

Se här en RIKTIG (nej, jag har inga kriterier för hur en riktig artist ska vara) ARTIST! Hur fan ska Idol-Ola matcha en sån kille?? IGGY POP!!:-)



Kommentarer
Postat av: LiNdA

EMD, Idol-Ola, Idol-Danny, Mraz...

om inte annat är de jävligt snygga å titta på :o)

Dina låtar är väl inga höjdare direkt, jag gillar ju den moderna poppen :oP

2008-10-31 @ 12:19:59
Postat av: Mr Pink

Åhååååå:-) Titta på?! Trodde det var musik vi pratade om?;-)Ska lägga ut lite "modern" musik också...Och sanna mina ord, det finns bättre än den skiten:-)

2008-10-31 @ 14:35:00
Postat av: Lunsdragaren

Här snackar vi...

http://se.youtube.com/watch?v=trCt5pBzRYk

2008-11-01 @ 13:02:40
Postat av: Anonym

Thorsten är grym!:-) En av mina favoriter, kolla även tidigare klipp på bloggen:-)

2008-11-01 @ 16:13:44
Postat av: Lunsdragaren

Håller med!

Jag har sett honom ca 5-6 gånger! Fullt ös hela tiden!

Fixa upp honom till yran så lovar jag att göra ett återbesök där!



Kolla in Thorstens trummis:



http://se.youtube.com/watch?v=0QfOuG5uryo&feature=channel

2008-11-02 @ 14:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0