The Pain

Smärta

Ont

Alla smärtor uppfattas olika....Mina smärtor ser jag som en utveckling, en förhöjd sensibilitet inom andra känslosaspekter....Smärta är framåt, smärta får mig att känna mig som ett led i evolutionen, smärta är framsteg och tvivlande glädje....En salivutsöndrande virvel i gommen....Sann och äkta.........och jag är en svamlande idiot:-)

Noterade att en smärtjunkie med anala dispyter påstod att jag inte visste var ont var.....;-) Well, min käre vän...I min värld där smärta ofta tilldelats andra inom vissa obskyra idrottsliga försök har jag dock stundtals presenterats för den helande kraften i sann och äkta smärta...Sanna mina ord, mina oneliners för ca 1,5 år sedan, var inte de normalt kaxiga utan mer av de nödigt underlägsna:-) Där smärtan fäller ut och skickar sina knivstick av meddelanden till hjärnan att lägga ner.....MEN trots att smärtan var av det svimfärdiga slaget för min egen del så är ju smärta en subjektiv bedömning:-)

Kan dock rekommendera ett event, en sällsam upplevelse(mest för er med rygg/muskelproblem)....Den kallas massage eller kiropraktik....men det skyller jag på språkförbistringar;-) Boka tid, åk till Ekerö utanför Stockholm, gå en trappa upp, tala om dina problem och lägg dig på bänken.....och låt kvinnan ta hand om dig....ja, det är en kvinna....en ursprunglig rysk kvinna....Den absoluta perfektionen av timslång upplevelse där smärtvågen går i topp....Hon heter Ludmila Engqvist...mest känd som häcklöperska:-)

Kan tillägga att mina rekommendationer är äkta och ni behöver inte tvivla på att hon vet vad hon gör.
Inget för er som ser smärta som något negativt:-)











Kommentarer
Postat av: Bullen

Har även hört att en rektal undersökning ibland görs på personer med ryggproblem?..:)

2008-10-26 @ 19:49:35
Postat av: Mr Pink

Dina källor är välgrundade:-) Kan ännu idag inte avgöra om det var en behandling eller ett sexuellt övergrepp;-) eller rent av mordförsök:-)Men jag har numret kvar ifall någon vill komma i kontakt......

2008-10-26 @ 21:19:55
Postat av: Bullen

Du utlämnade att det kunde vara ren njutning också.

Jag behöver inte nummret, har egna "läkare" som grejjar detta åt mig..:)

2008-10-27 @ 19:57:02
Postat av: Pink Angel

host host host ...

När det pratas sexuella övergrepp vill jag också vara med :) alltså nu blev det fel :) lät inget bra där är jag rädd :O :D

Det jag menade var att jag om någon skulle nog kunna stämma en hel hög med läkare :S massa hemska "undersökningar" har man genomlidigt ... å INGA svar har man fått :S

2008-10-28 @ 20:03:26
Postat av: Pink Angel

så ditt så kallade mordförsök är nog inget att orda om om jag får vara med i leken "smärta" ;) :P

2008-10-28 @ 20:06:52
Postat av: Bullen

Nä just det Mr PInk..sluta schopa dig och ta det som en man/kvinna, den smärta du upplever behöver inta vara vår....





Visst var det vackert? skit ner er min är värre ändå..haha

2008-10-30 @ 01:06:43
Postat av: Mr Pink

Jaja...skrev ju att smärta är en subjektiv bedömning:-)

2008-10-30 @ 17:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0