Avgrundens kant

Ska villigt erkänna att jag närmar mig avgrundens kant och att ett kanske inte så barntillåtet inlägg ligger på lut....Men jag avstår då det fortfarande är lite småjönsar inne och läser bloggen;-) Känsliga figurer med noll fantasi och känsla för det kreativa i blodbestänkta stycken av köttiga ord och vanebildande små onda handlingar.......Att själen mörknar ju mer solen lyser upp alla jävlars anleten där ute är följder av ett dekadent leverne där ingenting är för smutsigt för att ympas i rusande vener....Konsten och fascinationen i/över krackelerande benstommar är inte alla förunt att förnimma........

Placerar min hjärna på de upphöjdas piedestal, byggd av trasiga drömmar och slaktade katter, och förvillar mig själv till en smula vila......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0