Fucked up

Truls i hjärnan......Dags att börja försöka andas lite tror jag. Stress is bad.

Tänkte försöka få en tävling i mig inför Sm till helgen. Kvällscupen börjar ikväll men nu får jag skippa det, har stressat med att få iväg borrar till diverse pimplare, varit på möten uti allehanda ting och nu tänker jag fan bara göra iordning för avresa till SM imorgon, packa grejor och gå igenom utrustningen.....Sen kör jag på rutin och vilja (alltså ingen skillnad mot tidigare år;-))
Avresa 12.00 imorgon från Orsa, ankomst enligt reseledarna före 20.00.....Inte fan vet jag hur det ska gå till att köra drygt 70 mil på 8 timmar med en grupp på 11-12 personer...men vem är jag att säga nåt? Eller så här.....Själv tippar jag ankomst tidigast 22.00....Blir nog rätt i säng med krokasken under huvudkudden det:-)

Såg att Freddan har ett röstningstema på Vimpirkens blogg....http://www.isfiske.blogspot.com/   Där kan man gå in och rösta så gör det .....gärna på mig;-) Visserligen blir det kanske fel i tipset då men vafan.....Var inte så jävla noga;-)

Annars ser det ut som vi kommer få de hett efterlängtade djupkartorna vid startplatsen...Har ju varit lite surr om de där kartorna och diverse rykten. Har inte brytt mig så jävla mycket utan kan vi få dem nån timme innan start så räcker väl det.....Kommer i alla fall att bli hejdlöst sönderborrat på den individuella delen av sjön, jag har min taktik klar redan , sedan får kroppen bestämma när det är dags att slå ner arselet och kötta abborre:-)

På lördagen individuellt och söndagen är det lagtävlingen.....

Laget hoppas och tror jag hårt på....Som matad med ödmjukhetsmjölk som liten så ligger jag ändå lågt när jag säger att en plats bland de två främsta är godkänt;-)


Kommentarer
Postat av: Knogen

"Stress is bad."



Äsch då! Läste ett citat härförleden som jag tyckte var rätt skoj:



"Benhinneinflammation är ingen sjukdom. Det är en livsstil" ;-)

2009-04-02 @ 18:58:36
Postat av: Bucco

Lykke til på SM Kenneth,kjør hardt og vis de andre ryggen hele helgen.



Mvh

Team Bucco 2009

2009-04-02 @ 19:11:25
URL: http://matchfisher.blogg.se/
Postat av: nicke

Lycka till med jakten på de randiga , själv jagar jag poäng med kloten på lördag . En seger i Björnfighten skulle sitta fint!!

2009-04-02 @ 19:45:50
URL: http://nickesjostrom.blogg.se/
Postat av: Finn E

GO KENNETH GOOOOOOO !

Dette er din helg :-)

2009-04-02 @ 22:35:42
URL: http://www.raufjoringen.no
Postat av: Mr Pink

Tackar, ska köra hårt så får man se vad det räcker till:-)

Nicke, se för fan till att ta hem det där nu! I mina ögon är vi favoriter och i det här fallet en som håller:-)

2009-04-02 @ 23:32:57
Postat av: Niklas Strengelsrud

Lykke til i helga Kenneth og resten av Orsa-gjengen.

2009-04-03 @ 09:13:32
URL: http://www.raufjoringen.no
Postat av: Pink Angel

host host host

Själv tror jag stenhårt på Team LAx i helgen ;) :D

2009-04-03 @ 10:03:15
Postat av: Mr Pink

Pink Angel...Är du förkyld?;-) Om inte så lär du kanske bli så klä dig varmt i hallen på lördag....Kommer blåsa hårda strikevindar från Fk Match´s håll:-D

Fast jag hoppas ni kommer tvåa iaf;-)

2009-04-03 @ 10:05:55
Postat av: Pink Angel

Kläder på lördag :O skulle inte tro det ... Sa ju att vi skulle vinna ;) :P

2009-04-03 @ 10:20:08
Postat av: Mr Pink

Nä, det sa du inte....Du TROR hårt på er....Det är skillnad det;-):-D

2009-04-03 @ 10:21:39
Postat av: Pink Angel

Men puss på dig vad du är go :)

Ska vi vara riktigt petiga så sa jag inte det heller :O :) jag skrev ;) :P :D

2009-04-03 @ 19:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0