Renstek

Glömde nämna det tidigare att under vår hemfärd söndagkväll så hamnade vi mitt i en renskock.....Vill berömma vår chaufför vid den händelsen som lyckades göra en undanmanöver så vi slapp krocka, herr Storm:-) Bra gjort!

Vi ringde upp vår andra bil som var några mil bakom och talade om att de fick se upp för renarna när de närmade sig....De frågade var renarna var.......Svaret var ju givet i ett sällskap av badjokes........"Mittpå, lite till vänster om de vita mittlinjerna" :-)

Hursomhelst....Forsätt så Jörgen, du är en given chaffis på alla resor....Kul va?;-):-D

Kommentarer
Postat av: laxen

jörgen är den bäste chaffis vi har ,han får köra i fortsättningen. hihi

2009-04-08 @ 19:09:25
Postat av: Storm

Ja vad har man för val när det börjar "pysa" i bilen efter 10 mil, och har svårt att lita på någon annan !!



Okey MR Pink, tack för dina mil på hemvägen men allt jävla SMS:ande och vinglande hit o dit gav ingen ro ;-) !



Hae't Gött !!

2009-04-08 @ 22:06:59
Postat av: Knogen

Den hemresan får mig att tänka på en bilresa på väg till det förlovade Sandåslandet för några år sedan. Någonstans i norrlands inland kom vi in i ett jättestim (öh?) av renar, och vi höll ganska låg hastighet. Plötsligt kommer ett vrålåk farandes och blåser om oss så det visslar om det. En av killarna i baksätet utbrister då blixtsnabbt:

- Haka på den där, så får han ta smällarna!



Apropå Sandåslandet så googlade jag precis runt efter gummibåtar. Men jag börjar nog tveka en aning nu (se länk) :-P

2009-04-08 @ 23:40:48
URL: http://www.youtube.com/watch?v=Ao6QIoQiN6A
Postat av: Mr Pink

Hahaha...en gammal klassiker som tilltalar mig så inihelvete:-) Tack Knogen:-)

2009-04-09 @ 10:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0