Tandvärk

Hur jävla kul är tandvärk? Blir nog en visit hos tandfén på måndag är jag rädd:-P Mest rädd är jag över det grävskopestora hål det kommer att föra med sig för min sorgliga ursäkt till plånbok......Men som sagt, hur jävla kul är det med tandvärk? Inte alls om ni frågar mig......

Mycket tackelvindande idag MEN jag tackar ändå mig själv för det jobb som lades ner förra våren inför VM kvalet....En hel del tackel iordning och eftersom kvalet förra årets stoppades av en tennisarmbåge så finns det alltså en hel del tackel att tillgå....SKÖNT! Tafsar är det kanske lite sämre med men det ska ordnas någon av de närmsta dagarna.

Hade nog gärna siktat på VM kvalet i år också men det krockar med ytterligare en begravning och så då urnsättningen så det är inte att tänka på......Får se om kraft finnes till nästa år att göra en ansträngning.

Travet gick som vanligt:-P Inte en krona i vinst men fick med alla vinnarna på kupongen men det gäller att bygga systemen rätt om det ska bli något och det gjorde jag inte idag. Det var mycket lallarkuskar i farten idag och min varning i avdelning ett var i högsta grad befogad....Ove A körde storfavoriten och hade lovat att bränna av en tid nedåt 1.11.....Och som vanligt lyckades han taska till det när det bränner till, kastade sig ner i rygg på ledaren och så var den favoriten borta...Örjans styrning med Jocose var också det en väldigt underlig styrning som han också själv sa efter omgången, all heder åt honom.
Tar iaf med mig Quest for Life som torskade på uppförstorat målfoto och var grym i nederlaget. Boytoy gick fram i dödens och det är inte hans melodi och blir ursäktad av mig iaf.......Passar honom nästa gång:-)

Till veckan är det Örebro och de hästarna kan jag så då blir det heta tips:-)


Okey, kan ni den här då?? Ytterligare en romanöppning på en av de vackraste böcker jag läst......OCH inget fuskande med Google nu!:-) Om det nu är någon som är så gemen....Vinnaren har ett pris att hämta:-)

"Den åtalade Kabuo Miyamoto satt stramt värdig, stolt och rakryggad med handflatorna lätt vilande på bordet framför sig - det var kroppställningen hos en man som avskärmat sig, i den mån det överhuvudtaget var möjligt då det var han själv som stod inför rätta."


Kommentarer
Postat av: Annelie

Romanens namn innehåller ordet snö men jag kan inte komma på hela titeln. Har jag lite rätt????

2009-04-25 @ 21:43:30
Postat av: Mr Pink

Hmmmm....väntar lite till med att säga om du är på spåret:-)

2009-04-25 @ 21:58:25
Postat av: LAX WOMAN

Ja jag vet ju men skall väl ge någon lantis chansen.....den här gången! Säger bara snön den faller.....hejsan hoppsan!

2009-04-26 @ 00:09:35
Postat av: LA WOMAN

oj plötsligt blev jag LAX woman...LA WOMAN ska det ju va!

2009-04-26 @ 00:11:33
Postat av: Mr Pink

Jahapp......Vi får väl se då om jag låter er dela på ett pris:-)

Snow fall on cedars eller Snö faller på cederträden skriven av David Guterson, hursomhelst en mycket bra bok:-)

2009-04-26 @ 16:50:53
Postat av: Annelie



Lantis??? Och var är du född, LA-damen? OK, mitt svar var ju långt ifrån rätt, vi låter väl priset go over there.

2009-04-27 @ 18:47:34
Postat av: Anonym

Ja för Guds skull ge mig stalltips. Blir ingen Orsa i sommar om jag inte vinner å då är det DITT fel...:)

2009-04-29 @ 16:51:39
Postat av: Bullen

Ja för Guds skull ge mig stalltips. Blir ingen Orsa i sommar om jag inte vinner å då är det DITT fel...:)

2009-04-29 @ 16:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0