Helgarbete

Idag ringde näringslivschefen för Orsa Kommun, Mr OG och undrade om jag hade tid/lust att stå i kommunens monter på helgens stora jakt och fiskemässa i Grönklitt.
Han hade visst fått order av doktorn att rehabba sin röst, han fick helt enkelt inte prata så mycket. Skulle dela upp timmarna med en annan herre på kontoret.

Så nu blir det att stryka på nån skjorta och kamma luggen till helgen:-) Ska bli skoj att förhoppningsvis prata med lite folk....
Får väl se om huruvida inflyttningen till kommunen ökar eller om rent av utflyttningen accelererar.....:-)

Ödmjuk som jag är så är det ju bra att mässan iaf har en riktig fiskare på plats....;-) Hahaha.......Eller vänta, blandar jag ihop ödmjuk med nåt annat ord?:-P

http://www.prmedia.se/page.aspx?lnkId=72&parent=72&pid=63#  Mässprogram




Kommentarer
Postat av: Bullen

Du får stå i så mycket monter du vill men det är min helg att tippa igen....600 rader behöver jag en liten hint om, om nådige herrn har tid och lust...puss i ljumsken så länge.

2009-08-05 @ 23:50:38
Postat av: Mr Pink

Du får några spelvärda kameler imorgon:-) Ska studera och analysera ordentligt för din skull

2009-08-06 @ 18:58:43
Postat av: Bullen

Låter utmärkt.

2009-08-07 @ 09:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0