Iskallt...



Sitter vid hotelldatorn i Örebro efter en dag 1 som i Fk Match´s metevärld är att beteckna som en smärre katastrof:-(
Vi metade babianröv idag och det löjfiske som i princip alla trodde på visade sig....inte riktigt. En del hade skapligt med löja och fick fina placeringar på det men överlag var fisket ganska surt för att vara Svartån.
Har inte riktigt placeringarna men Peter var bäst i Match med en 8:a, Håkan 11, Jörgen 14-15 och jag 14-15...Vi hamnade på 48 snedskurna poäng. 25 lag deltog
Leder gör ett av Constellationlagen, Syd har jag för mig...Tror de hade 15 poäng. Tvåa Splash med 19.
Bara att glömma och ladda om för att om möjligt få lite fisk imorgon......:-)
Vi har som mål att försöka "hinna" ikapp Smedjebackingarna som ligger femma, svårt uppdrag men vi siktar på det . Kan inte låta några jävla rumpmasar vara bäst i Dalarna;-) Hahaha.....




Kommentarer
Postat av: Syrran

Skitfiske på er! Det sa alltid Mamma till dig och nu säger jag det!Du vet vad jag menar.

2009-08-15 @ 22:12:44
Postat av: Peter

Dupontarna verkar vara lite på g en femte plats efter första dagen låter lovande :-)

Men matcharna få nog rycka upp sig lite

2009-08-16 @ 14:50:55
Postat av: Hedlund

ja du lilja hadde vi inte laggt oss

i dag, så hade ni varit så ledsna att ore älven

svämmat över när ni kommit hem av era krokodiltårar...

2009-08-16 @ 19:55:52
Postat av: Mr Pink

Hedlund, din gamla kräftmånglare:-) Nej, ni borde lagt er igår...Nu la ni er idag och det betyder väl att ni var uppe sent t efter 24.00;-)Alltså lite trötta och kinkiga...Fk Match smet ner mellan lakanen före 22 allt för att smiska Smedjebacksstjärt:-)

2009-08-16 @ 22:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0