Ny dag...och sista dagen på semestern

Face the facts.....Bara att hälla i sig faktum att ledigheten är slut, överkörd, förbrukad och likt en abborre i min skrylla jävligt dead.....Men det gör inte så mycket, ska bli nice att svänga in över norska gränsen, gräva lite skåp för att sedan smiska upp ett gäng norska bowlare för första gången för säsongen;-)
Seriestart på måndagkväll och räknar med att mina två medspelare är fulltränade och ligger på sina stadiga 600 poäng över de tre serierna:-) Då gör det inte så mycket om jag agerar svajmast i spelet:-P

Idag blir det en sista översyn av grejorna till morgondagens event. Allt ska vara förberett på bästa sätt och förhoppningsvis kommer det att nappa lite fisk. Måste också förhandstacka mina två medhjälpare i fisket, herr Brutus och Åns! Stort tack för att ni ställer upp
Stort jäkla tack också till "cateringteamet" , Helena, my two sisters och Erik...Hoppas ingredienserna räcker till...det är ju jag som handlat så man vet aldrig;-)

I tankarna har också förberedelser till årets begivenhet , Matchkampen, börjat ta form. Detta året blir ju något extra då "Duellen" ska utspela sig mellan klubben och tidningen Orsakompassen.

Som Mr G skrev i mailet igår och frågade om kombattanterna , dvs Match´s tävlande, var medvetna om den oerhörda exponering detta skulle medföra?
Som jag svarade så är kombattanterna definitivt inte medvetna vare sig om den eventuella exponering som detta medför eller ens medvetna om avsaknaden  av intelligent liv innanför sina egna pannben....

Blir en intressant duell och trashtalket är inlett......Har redan sänt ett meddelande i vilket vi talar om att vi siktar in oss på deras fysiska och psykiska tillkortakommanden, bl a Mr G;s något sjukdomsbenägna sida;-) 

Kommentarer
Postat av: Finn E

Er det betting på Matchampen ? Vill gjerne sette noe NOK på Roffe han gjorde skikkelig inntrykk på meg på Horrmund :-)

2009-08-28 @ 20:02:53
URL: http://www.raufjoringen.no
Postat av: Mr Pink

Jag kan göra en bettinglista tills det är dags:-)

Fast nu är det ju inte ölhävning som vi tävlar i så Roffe kanske inte är ett så bra spel;-)

2009-08-28 @ 20:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0