Att skåla

...är när man gröper ur skallbasen på sitt senaste flyktiga offer...



Inför nya året kan jag ju åtminstone försöka tänka på att inte lägga ner energi på....t ex


* Idiotiska Sverigedemokrater och människor som tror att muslimer är en folkgrupp eller ett lands invånare

* Rövslickande och hybrisstinna fiskare som uppenbarligen tror sig om mer än de är

* Varghatare tillika människor som kallar sig jägare...gärna när de alkoholstinna och rödmosiga i ansiktet deklarerar sina värderingar

* Delar av Siljan Bowlingklubbs medlemsskara

* Dålig servicekänsla på allehanda inrättningar

* Regeringens politik



Men allt blir antagligen som vanligt.....

Idioter är idioter

Så även jag


Kommentarer
Postat av: Bullen

* Rövslickande och hybrisstinna fiskare som uppenbarligen tror sig om mer än de är.



Du Lilja, jag har alltid tyck att du är en överjävel på fiske, har jag sagt det? Du är så duktig på att traktera diverse spön så man blir tårögd.



Fast å andra sidan så var ju det ett tag sedan du kom med nått riktigt bra, tiderna förändras vetdu. Jag å andra sidan hänger med i den nya tidens fiske, jag kan visa dig ett och annat nångång om du vill. Om jag får säga det själv är jag rätt överjävlig på det mesta som har med fiske att göra. Klökfiske är nått du borde prova på.

2009-12-31 @ 14:29:03
Postat av: Mr Pink

Ser framemot sommarens kurs i klökfiske:-D

Hoppas ert år blir bra, Bullovich:-)

2009-12-31 @ 16:14:43
Postat av: greven

hmmmm

En viss bitterhet ser jag . Nä va fan nu ser vi framåt och välkomnar det nya året med nya dårar . Den sista är ju inte född.......

Förresten var är TRAVTIPSEN!!!!!!!

måste lämna in i morgon fredag.



Gott Nytt År !

2009-12-31 @ 16:29:50
Postat av: Bullen

0700 2010...jag var först och ni är sopor.....och jag tog mig hit utan räkdricka. Men ....

2010-01-01 @ 07:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0