Big city

Känns som en persisk tortyrmästare pryglat mina fotsulor under några dagars samkväm....Befinner mig i Stockholm och efter en dags vandrande i affärer med de plattaste skojävlarna mitt obefintliga intellekt behagade välja som skodon innan avfärden hemifrån så är ömheten påtaglig.....

Well, shoppingnerven får sitt iaf och att dra strån till stacken för att hålla ekonomin igång är självklart. Ny dag imorgon och då går vi in i andra andningen

Bor på First Hotell Amaranten på Kungsholmen, nice hotell....

När man halvligger i hotellsängen med sin bärbara vilande på magen lite sådär halvsnett lutande mot knäna, ni vet....OCH magen liksom delar sig där datorn hänger in, alltså det blir liksom magfett både under och över datorn och magen når nästan upp till spacetangenten......DÅ vet man att ens fysiska status upphört att existera överhuvudtaget:-P 

Imorgon bär det av hemöver igen medelst tåg. Tror inte det kommit så mycket snö hemma så jag tror att det blir att testa några pimpelvatten av intresse dit man tar sig nu när vägarna fortfarande är farbara...Norra Rensjön och Laxsjön ligger bra till för ett besök:-)


Kommentarer
Postat av: Storm

Jag är ledig på fredag, visserligen dåsig efter julbord men VÄLDIGT villig ;-) !



Hae't Gött !

2009-12-07 @ 23:50:11
Postat av: Mr Pink

Villig?Då lär jag ta med mig tuben;-)Hör av mig men vi siktar på fredag:-)

2009-12-08 @ 17:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0