Evening på Barkgatan

Några glas Merlot och ett par bitar kvalitetschoklad från Michel Cluizel och man mår gott:-)

Studerat travet knapphändigt inför morgondagens jackpot på Bergsåker.......

Mina tankar.....vill ni nog inte ta för stor del av..men iaf några funderingar KRING travet:-)

Avd 1: Här tänker jag gardera rikligt då mina funderingar inte bär frukt till någon riktig idé, hade det varit form på 1 Staro Cold Carat hade det varit ett spikförslag, men nu är formen i allra högsta grad tveksam. 5-10-9-12-8 ska med

Avd 2: Här tror jag Svanen vinner med 6 Miss Black Beauty, möjligt spikförslag MEN så är det här med ston....Kan vara lynniga och därför plockar jag nog med en driva till, 8 Bachelors Dream är det lite gapande om så den åker med. 10 Quassia Lascaux är en bra kuse. Tror det ska räcka

Avd 3: Gulddivisionen och här släpper jag inte 6 Airstrike(börjar bli dyr nu) Vingelläge igen men ska ändå gardera så då åker den ju med:-) 4-5-1-3-10 och möjligen gammelkamelen 11 Super Light

Avd 4: Här spikar jag 2 Never Again, Örjan kör och har sagt att han tror på seger....När Mr Cool säger så är det nog klart

Avd 5: 15 Stamping har varit lysande på slutet och vinner antagligen igen, själv streckar jag några till...2-13 och speediga 10 Vildvitter

Avd 6: Veckans drag till 10-11 procent i strecken.....1 Power Night Star med Ulf Ohlsson. Spik!

Avd 7: Öppet lopp om man spekulerar i förlust för 7 Bamse Gema, det gör jag:-) 2-4-1-3-6 kompletterar Bamse och degen flyger in på ATG-kontot och gör min jul till en väldigt rik sådan:-)

Lycka till

Kommentarer
Postat av: greven

Lopp 1: håller med nr 1 eller alla ........

Lopp 2 : Jag säger bara gå på din ide och spika ! spets och slut

Lopp 3 Börjar bli lite orolig hehe vi har ju samma ideer och hur brukar det gå då... gardera och luringen är super light.

Lopp 4 Äntligen ! Här spricker du ! 1 - 5 bör räcka eventuellt nr 12 men bara om du har råd.

Lopp 5 Ha Ha felgarderat igen Stamping är Stenklar!!!!!!!!!!!!

Lopp 6 hmmm kul drag men detta lopp är sjukt svårt ta alla om du har råd. Tror mest på Kung Bravur.

Lopp 7 detta lopp är kul då jormas häst bara går i ledning och Örjan gör allt för att komma till ledning, het häst kanske......

nej jag går på din ide och garderar men vinner inte True Q eller latitude som höll på att slå Jaded (Nos)

Summan av kardemumman ! Gå på dina ideeer i början och tänk om med spikarna...... Då kanske det går bra! hehe

ps Det blev lite merlot här också . Mycket gott!!!!!!

2009-12-11 @ 22:57:04
Postat av: Mr Pink

Tja, vad ska man säga....Favoritparad på v75 och som vanligt:-P går "mina" hästar bra men inte tillräckligt....

Airstrike som 6procentare blir avslagen på målfoto av favoriten...suck...

Never Again var ju ett helt korrekt spikförslag, överlägsen vinst från dödens och Örjan är grym

Power Night Star vinner säger Ulf Ohlsson om han inte använder skygglapparna...Trösterikt...NOT! Tvåa i mål...

Bara att ta nya tag

2009-12-12 @ 16:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0