Nytt år på ingång

...att det skulle vara gott kan man bara önska sig....



Nåväl, några saker som var bra med förra året var ju...


att INTE fler människor i min närhet försvann

att INTE någon allvarlig sjukdom fick fäste i mig

att INTE jag spelade bort ännu mer pengar än jag gjorde

att INTE min fysiska status försämrades ännu mer

att INTE fler grubblerier slet upp min hjärna ytterligare

att INTE det här skitåret får fortsätta


Lägger hoppet på att det trots allt blir ett Gott Nytt År


Kommentarer
Postat av: Finn E

Godt nyttår til deg og dine Kenneth !



Måtte fettet renne av og pengene renne inn på din konto :-D

2009-12-31 @ 13:01:06
Postat av: Mr Pink

Tack detsamma, Finn E!:-D Nu börjar kylan släppa lite här och det blir tävling till helgen om det bara kan hålla sig så här vill säga.

Ha det gott

2009-12-31 @ 13:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0