Ser bra ut

Kollade nyss lottningen till Vm i fotboll nästa år i SydAfrika och kan med en någorlunda lättnadens suck konstatera att Paraguay, Slovakien och Nya Zeeland knappast ska kunna rubba avancemang för världens bästa landslag:-)

England fick också en drömlottning, om det nu finns sådana.....Tuff grupp blir nog Brasilien, Elfenbenskusten, Portugal och NordKorea, kan gå hur som helst....

Forzzzzzza Azzzzurrrriiii!!

***************************************

Åkte till bilfirman idag med min bil....Vindrutetorkarna har ju varit ur funktion ett tag:-P Tur som fan så var det en mutter som gängat ur sig och det var hyfsat lättlagat...Var väl som vanligt med nyare bilar ett jäkla skruvande för att komma åt motorn till torkarna. Men det blev gratis, han tyckte att han kunde få ha en upp på mig ifall han behövde hjälp nån gång med tele/datalinjerna:-) Var ju helt okey:-)

Beställde även Xenonlampor till halvlyset, kommer på måndag.....

***************************************

Imorgon blir det ägg och baconfrukost innan man drar till Tallsjön för att skåpa upp några kilo abborre:-) Första KM imorgon och det var väl fan om inte jag ska lyckas slå ner arselet på rätt ställe imorgon.....Känner tillförsikt och glider in på arenan imorgon med välfyllda förråd av självförtroende och naturligtvis nyduschad och väldoftande;-) Glamour för fan!

***************************************

Trav imorgon och här får ni klaringarna

Avd 1: Favorit 11 Wiona men bakspår och ganska oprövad får iaf mig att plocka fram garderingspennan. 5 Lobby La Marc tar spets och kan hålla undan. Plocka även med 2 och skrällen 9 Look Sun.

Avd 2: Här tror jag mest på 5 Reagan Ås, men det är ett jäkla gapande om 3 Axelite så den ska väl med. 6, 1 ska med också

Avd 3: Börjar bli dags för 11 In Cap N´Gown som är urstark och tapper, tyvärr blir han ofta avslagen av nån tempoväxlare så blir till att gardera det här också. Spetshästen 4 Strong Boy D E kan hålla undan. 10 Go on Pale vurmar tränaren för...Glöm inte min storskräll 5 Kassio Roland

Avd 4: Här tror jag mest på 3 Ridgehead Cahore som tar spets och är ute på favoritdistans. Favoriten 1 Pinepower Rose tror de att de kan svara spets med men glöm det....3 tar spets. Passa 10 och så skrällen 12 Nino Coger

Avd 5: Spik på 6 Late Speed kanske? Annars passas 9 Kaliber i första hand, även 3-2 vid gardering

Avd 6: Hur svårt som helst...om nu inte 3 Giddson kastar sig till piken och stannar där över mållinjen...Vill ändå varna för 9 Humble Broline...Garderar man lär man göra det rikligt

Avd 7: 2 Local Conch har varit grym på slutet och kanske bara vinner..Han har ju sprungit in en del pengar till mig närstående vänner:-)  Men jag garderar ändå, 5 Master Danchip och snikspårsvinnaren 1 Paper Moon.

Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0