Smelly...

...Jösses, hade jag luktat lika illa som kvinnan som sitter bakom mig på tåget OCH ibland naturligtvis måste resa på sig och sprida sina fallfärdiga luktslott SÅ hade jag kört en gaffel in i mitt högra öga(mitt bästa) hela vägen till insidan på nackskinnet för att åtminstone avleda uppmärksamheten från lukten en aning:-P

Halar snart fram ett gäng Wunderbaums och SPIKAR fast dem under hennes armar.....Vad är det för fel på deostick? Dusch? Vatten och tvål? 

Min hud börjar sakta vittra sönder......hoppas klara mig till Mora 


Kommentarer
Postat av: Pink Angel

Hade säkert varit enklare att hålla hygienen om hon hade kostat på sig en bh. Måste bli jävligt varmt när man stoppar ner dem i byxorna ;) :D

2009-12-08 @ 20:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0