Visitor from The Rich People

Helgen närmar sig

Var till KotknackarKenneth idag tillsammans med H och rättade till ett par kotor, sprakade som när man bryter brosk i höftkulan på en yngling när han knäckte till nackkotorna....Tror det blev bra...

Imorgon infinner sig fredagen och då blir det lunchmöte med VisitOrsa i Mora. Ska försöka ta mig in i tid för att avsluta julklappsinköpen.....Kanske blir mest till mig själv igen. Tycks tycka om att handla till mig själv....migmigmigmigmig.....Hur jävla egocentrerad kan man vara?:-P

Brutte och Bettan var hit idag och hämtade balansplattan, herr B behöver träna upp det opererade knät....Inte det enda han behöver träna upp...eller operera för den delen;-) :-D Vilket svammel

Är ju jul så får väl försöka inleda snällvarianten av mig själv, vet inte riktigt hur det går till men ska försöka:-)

Imorgon anländer GrevNils till The Residence, blir nog att smaka på rom och inhalera lätta rödvinstoner...Kom på att det ju var fiske på lördagen, miss i planläggningen....men det skulle ju bli vääääldigt kallt här så kanske fisket blir inställt? Så slipper jag fiska bakis;-) Tror dock inte på inställt....här har vi -35 som köldgräns och tvekar inte att pissa in 5 metersgränsen om vi får fisk i ett hål.....

Har städat och julat till det hemma i paviljongen iaf så nu börjar det kännas som att man kan bjuda hem nån uteliggare för styckning

Möjligen att man kan stressa av lite nu....Har mina förhoppningar på det.....

Har upplevt det som att jag lidit av amnesi och dejavú samtidigt...Känslan av att glömt bort det här...förut...liksom:-P

Kommentarer
Postat av: Storm

Kollar is o vägar till tilltänkta Stordammen eller Källsjön i morgon.



Min innersta känsla säger "Inställt".



Hae't Gött MR Red Tag !

2009-12-17 @ 21:30:37
Postat av: Anonym

2009-12-18 @ 19:01:20
Postat av: Gips-Pelle

Nog blev det inställt alltid. Fick bromsa in caretan i Kopparberg istället,när jag lyssnat av Weatherman vi 4-tiden.Tog ett pass med Noraklanen på lördagen i 21 graders bitande kyla,och tränade upp mig på att hålla blodmasken vid liv.Det är ju sånt som kan ge bonus i framtiden.Undrar var Tanten med hunden förvarar sina,hon lyckades ju tydligen bra med sin lilla myska på Gryveldammen.Dit ville vi inte,efter konfereans med Mudman efter gnetet i Norakylan,så jag stack till Hagfors och met på skogssjö,där de napp bättre än på lördan.Efter reegn kommer soolskeen,som de säger i de Värmlänske skogera.

2009-12-23 @ 17:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0