Mr Pink´s bulletiner från förr

Saxar från en gammal bowlingtext från 2006....Vem avses? ;-)

"

Epitetet svärmorsdrömmen, till utseende (minus keps) och likvida medel, får väl anses tillhöra vår käre vän från de norra bygderna med de något okammade stämbanden som får bräkande lamm att framstå som magiskt verbala ordekvilibrister.

Dock går drömmen i kras när en eller ett par drinkpinnar passerat svalget och ögonlocken tenderar att gå upp i viktklass....:-)

Hans bowlingstil innehåller en kraftigt kupande överkropp med synnerligen slängande armar...mycket likt en av figurerna som hoppar i tomtens julklappsäck i tomtarnas verkstad, någon som de flesta har sett en julafton i tresnåret.....Ojämnheten i hans spel är också ett av de verkliga kännetecknen då han har en benägenhet att stoltsera med 133 i ena serien för att  i nästa göra .....133 igen och därefter en 227...Andra kännetecken är hans solida kunskaper i ämnesområden som är så obskyra att ingen ens hört talas om dem....:-O

Att vända ryggen till är något som han ofta gör när han precis hivat iväg sitt klot, vad det beror på har det framförts en mängd teorier om men ingen som med säkerhet fastställer varför han inte vill se sina egna slag...En teori är att i själva släppet när han drar till för att få fingrarna med i klotrotationen får en översvängning i kroppen, det i sin tur beror på den totala avsaknaden av stabiliserande muskulatur som hade kunnat kompensera själva översvängningen men som nu istället fullföljs och därför, som teorin påstår, hamnar han med ryggen åt varje gång... "

Kommentarer
Postat av: Pink Angel

Ha ha ha

Ja, jag hade då gissat på Prippen ;) men nu blev jag lite osäker :O :) Ja ja :) första tanken är alltid bäst har jag hört :) Gissar på PRIPPEN :P

2009-02-15 @ 21:42:59
Postat av: prippen

känner mig träffad och för(f)ärad. Tycker själv att jag är rätt lik en annan figur på julafton. En av de där typerna som gör en vansinnesfärd i en husvagn. Gissa vem:)

2009-02-15 @ 22:19:15
Postat av: Anonym

men å andra sidan så är han nog aldrig i husvagnen under nerfärden:))

2009-02-15 @ 22:21:57
Postat av: Pink Angel

Ha ha ha

Tror att jag kan ta den me ;) :P :D

2009-02-15 @ 22:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0