Slakten

Ja, vad ska man säga........Bowling ikväll och när JokmokksJocke klöst in 8 skitsnygga strikar i rad direkt i första serien och matchen mot mig så kände jag mig en aning...uppsprättad och kastad till kråkorna....269 poäng fick han ihop och jag sorgliga 170.......Samtidigt så bollade Richard med min lagkompis Peter.....Vi gav dock inte upp och dags för dubbeln...Började där bra och hade ett liiiitet och väldigt kort grepp:-) Innan Jocke återigen började bomba granater nere hos käglorna, han slutade på 267...Tror Richard sopade in någonting runt 217. Stryk igen och matchen redan avgjord.

Inför avslutande singlarna ville vi hyfsa till siffrorna men det gick som vanligt, vi hyfsade till dem åt motståndarna:-P Hade Richard på gaffeln ända till den sista rutan då en hålåtta uppenbarade sig så då sket det sig:-)

Bara att gratta pojkarna som spelade byxorna av oss. Skitbra bowlat!!

Trashtalk är överskattat...speciellt när det kommer från en alldeles för snäll och gammal farbror som mig;-)

Kommentarer
Postat av: Storm

Är bowling svårt om man skulle börja spela och träna på allvar ? ;-)



Ähh, bit ihop och "sopa banan"( ä inte dä curling ?!) mot nästa "sop"gäng för bövelen !!



Hae't Gött o bättre lycka nästa gång !

2009-02-05 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0