Åhå

Äntligen får jag tillbaka min bil från Volvo också, de ringde nu idag att jag kunde hämta den. De hade bytt drivaxel och nu ska problemet vara ur världen säger de....Det visar sig säger jag...Märker nog det direkt om det är bättre redan på hemvägen från Mora....

Oops, fast nu ringde verkmästaren....Slipper be om skjuts in till Mora och hämta den, han tar den till Orsa då han tydligen bor i Orsa:-) Perfekt!

Sett några filmer här på slutet.....Bland annat

"Felon" med Stephen Dorff och Val Kilmer. Jag är ledsen, Bullovich, tyckte nog inte den var speciellt bra. För de som gillar fängelsefilmer så är den naturligtvis att rekommendera. För mig blir det en tvåa i betyg.

"The Strangers" med Liv Tyler, sevärd och en smula obehaglig kanske. Får en trea.

"In Bruges" Colin Farrell, Brendan Gleeson och Ralph Fiennes. ÄNTLIGEN en BRA film:-) Gillar jag verkligen och rekommenderas. Mycket bra dialog och stundtals smått brutal:-O:-) Se den. En fyra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att du inte gilla "Felon"....Men att ge "In Bruges" en fyra? Jag antar att din skala går ifrån 1-20 för det va ju en riktigt skitfilm. Ska klämma "The wrestler" i kväll, få se om det är en sån snyftis som alla säger.

2009-01-27 @ 16:27:49
Postat av: Mr Pink

Haha:-) Ja, min filmsmak kan ju och har kanske då och då diskuterats och kategoriserats som.....udda;-)

The Wrestler snyftar man ju till redan innan man sett den då Mickey Rourke fått en ny chans:-)

2009-01-27 @ 16:51:03
Postat av: Finn Erik

Drivaxel !!!! mmmmm.... hva er neste ????

jeg tipper forstillingen !

2009-01-27 @ 17:33:58
URL: http://raufjoringen.no
Postat av: Anonym

Drivaxel....e he he,da blir det være neste gang.Ser du tipper forstillingen Finn Erik,det kan også bli rådebank,mellomaxel,elektronisk virvar på hele bilen och en gåen girkasse.

Fy och fy det kan skje mye galskap med visse biler.



Mvh

Bucco

2009-01-27 @ 19:34:25
Postat av: Storm

In Bruges var bra !



Hur i hela amelia kan jag hålla med dig i en filmrecension! Början nog fan bli gammal.



Byt bil !



Hae't Gött !!

2009-01-27 @ 23:29:24
Postat av: Mr Pink

Nu blev jag chockad;-) Det måste vara tilltagande ålder som är förklaringen:-)

Bilen går ju som en klocka nu ju....Blir inga mer fel på den...:-)

2009-01-28 @ 09:36:18
Postat av: Storm

Suck igen ;-) ! Måste ta mig en allvarlig funderare på detta !



Hae't !

2009-01-28 @ 22:19:34
Postat av: Calle R

Måste bara säga att din blogg är asgrym! Två filmtips från videomannen...

1. Förra årets bästa film, Barnhemmet. Ett absolut måste att se.

2. Tropa de elite, hårdaste snutrullen i år, lätt!



Ha det

2009-01-29 @ 01:24:46
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig Torsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-29 @ 01:36:36
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Mr Pink

Calle,tackar:-) Barnhemmet ska man absolut se, Tropa de Elite har jag inte hunnit med än, får bli snart.

2009-01-30 @ 08:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0