Ännu en fredag

Började dagen tidigt......lät rumpan sörpla i sig ett par deciliter klyx(lavemang)....Knep i 16.52 min och därefter tömning i latrinen....Kvart över åtta var man på plats på vårdcentralen, skulle träffa doktor Jonny halvnio för en rektoskopi....Oj, som jag sett framemot det...NOT!
Naturligtvis blev jag nervösskitnödig när jag satt där och skruvade på mig....försökte bortse från det och till slut ropades mitt namn upp....Doktor Jonny, ny för veckan på vårdcentralen hälsade välkommen och jag uttryckte min beklagan över att han lyckats dra nitlotten direkt....To check MY ass

Well, hursomhelst......Rektoskopin gick hyfsat och inga konstigheter hittades...om man bortser från en gammal väggkarta över Afrika och tre stycken Drennan kroklossare......Nej, de hittade inget:-)

Nu blir det att gå vidare.....coloskopi av tjocktarmen....känns ju också som någonting man skulle vilja spela in på film och lägga ut på YouTube


-------------------------------------------------------------------------------

Party är inte det man tänker mest på i dessa tider

Även om

man ibland önskar att man fick skjuta lite 18årig mörk kvalitetsrom rätt upp i hjärnan, göra 112 armhävningar och fingravera in "Kuken" på knäskålarna med en huggmejsel och sen virrdansa med grova övertramp till electromusic i några timmar......

Men det får vänta........

--------------------------------------------------------------------------------

Imorgon bär det iväg till Ludvika för bowlingmatch, ska spelas två stycken. Är uttagen i laget och hoppas kunna skärpa till spelet även om de instruktioner som jag fick på träningen i måndags ställer till det en aning....Spelade frapperande likt en missanpassad uteliggare igårkväll med den nya tekniken....Hoppas på att det kan lossna imorgon.

Kommentarer
Postat av: Stange

Ta en stor jävla grogg och ryck upp dig , skål !!!

2009-01-30 @ 19:36:16
Postat av: Bullen

Har vi inta alla haft en Jonny i röven? Min hette Istvan.

2009-01-30 @ 20:20:45
Postat av: Stange

Bättre än Bosse bil doktorn för då vette faan vad han hittar på !!!

2009-01-30 @ 21:25:04
Postat av: Bucco

Jag har også fått uppleva det her,det viste seg at han var svensk och hette Stig.Jag kommer til å döda den jävlen en dag.



2009-01-30 @ 21:43:14
URL: http://matchfisher.blogg.se/
Postat av: Weine

Ludvika?? Du har ju för fan bara 300m till till totaltävling i morgon. Chans att få stryk av mig igen. Har du gett upp säsongen heller?

2009-01-30 @ 21:43:24
Postat av: Storm

WP !



Vad f-n ska jag göra ?, hela karln är ju numera bara ett "klot" ;-).



Dessutom har jag han i samma lag, ähh får väl bära på gubben under lag-SM 2020 när han slagit i rännan tillräckligt många gånger för att han skall inse att bowling inte var ( är !!!) hans sport ( heller ;-)!)



Bär emot men Hae't Gött !! ( 2x ;-) )

2009-01-30 @ 23:53:53
Postat av: Storm

WP !



Vad f-n ska jag göra ?, hela karln är ju numera bara ett "klot" ;-).



Dessutom har jag han i samma lag, ähh får väl bära på gubben under lag-SM 2020 när han slagit i rännan tillräckligt många gånger för att han skall inse att bowling inte var ( är !!!) hans sport ( heller ;-)!)



Bär emot men Hae't Gött !! ( 2x ;-) )

2009-01-30 @ 23:54:06
Postat av: gravt störd

Hojt



Har efter noggrant kontrollerande fått ihop en lista på bästa kombination basistsångare.



3. sting

2. phil lynott

1. Mark King level 42 är eller var helt gudomlig :)

Ge mig några bättre om ni kan och speed eller hard metal skiter vi i

2009-01-31 @ 00:05:16
Postat av: prippen

Gillar beskrivningen på var Älvdalen ligger. Mer normalt vore ju att skriva norr om Mora men den lilla orten utanför Orsa ??

Bohuslänningar har härmed kvalat in som Sveriges svar på amerikaner :)

Postat av: Mr Pink

Ännu mer normalt vore om du och många med dig la ner det morbida intresset för grälla, felsydda tajtplagg och amatörplinkare och klinkare föralldel;-)



Men jag gillar beskrivningen...Den LILLA orten utanför ORSA....Lysande:-)

2009-02-01 @ 22:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0