Första träningen på longtime

Bowlingträning med Siljan Bk igårkväll.....Den första jag varit med på väldigt länge. Instruktör Tommy Törnblom var där och det var väldigt givande.
Fick några små detaljer jag skulle ändra på och utfallet var direkt positivt:-) Nu blir det att träna lite extra och tänka på de här sakerna.....Handleden, axeln och sätta in vänsterfoten några centimeter framme vid linjen. Funkade jäkligt bra efter de små grejorna och blev några riktigt fina bollar.

Till helgen är det två bortamatcher, blir troligen jag och den eviga talangen Ingo som spelar i par, Ingo som för övrigt även han fick några detaljer att jobba med......Funkade kanon för honom på träningen så antagligen blir vi ett lätt hybrisdrabbat och oslagbart banpar från och med nu;-) Att vi redan tillhör de vackraste och mest graciösa man kan lägga ögonen på står ju ställt utom all tvivel och nu med nya bowlingkunskaper är vi nog Guds gåva till bowlingutvecklingen;-)

Sanningen kommer på lördagkväll efter matcherna:-)

Kommentarer
Postat av: Storm

När har du tänkt lämna kloten och ägna dig åt sport ??!!



Kanske dags att börja träna lite pimpelfiske !



Hae't Gött !!

2009-01-27 @ 23:25:36
Postat av: Mr Pink

Nu ska jag ju varva upp bowlingen:-) Måste vinna eller åstadkomma något innan jag lägger av:-) Visserligen vann jag ju en tävling och spelade in nästan 3000 en gång men nä, det räcker inte...En trehundraserie och då kan man dra sig tillbaka..

Pimplingen tränar jag på första 15 minuterna på SM tävlingarna sedan går det av sig själv;-)Siktar högt

2009-01-28 @ 11:56:51
Postat av: Storm

Suck !

2009-01-28 @ 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0