Kvällen är här

Okey, kan väl tillstå att jag kanske inte är mig själv nuförtiden...Är och har varit i någon form av deppigt tillstånd en längre tid nu, hoppas nära och kära kan ha överseende med mitt stundtals underliga beteende och något varierande humör.....

Humör tänker någon....Den fan har väl alltid haft en jävla humör;-) Ja, det har jag.......men det kanske varit mer av en skiftande karaktär den senaste tiden. Den sociala biten är ju inte heller så den får något Nobelpris i uttåtriktade energier...om man uttrycker sig så. Well, så är det just nu och får väl hoppas att man hittar ner i rygg ledaren någon gång och slipper harva här i dödens...

---------------------------------------------------

Bowlinghallen är till salu..........Har inte hört något pris mer än rykten...Lär ju vara några miljoner. Förstår att den är till salu då man inte kan driva ett etablissemang på ett sådant sätt som det gjorts.
Igårkväll spelade vi match i Björnfighten, åkte ner lite tidigare för att käka middag.....Rätt genom hallen vandrar shortsklädda snubbar på väg till det lilla gym som öppnats i en före detta konferenslokal, en alltigenom not very bright idea....Att sitta och äta en fin middag och se shortsklädda snubbar trava förbi med skelettvita antilopspett till ben en meter från middagsbordet är inte kanske vad man ser i normalfallet....Kanske till och med Only in Orsa.
Hursomhelst hamnar gymidéen på min lista över dumma jävla idéer:-)

Får hoppas på att en seriös köpare slår till och gör det till något bra. Finns ett gäng aktivitetsförslag här vad man kan hitta på i hallen om den personen är intresserad:-) Framtagna av idésprudlande personer:-)

Bowlingmatchen ja, hur fan gick den? Jo, jag och Nicklas spelade för Match och vi mötte ett brödgäng som ligger före oss i serien (vi ligger fyra)....Nicke spelade likt en fantom och avgjorde helt klart matchen till vår fördel:-) Själv spelade jag ganska dåligt....Tror landningen blev nånstans 526 medans Nicke klämde i med 614...Vi vann med 8-2 och ligger nu på tredjeplats...Vi jagar vidare och nu har vi två spröda gäng framför oss, de inbillar jag mig att vi besudlar med förlustens bittra smaksensationer när det är dags;-) De är inte så psykiskt starka, smågrabbarna och Jehovasälvdalingarna:-)

Fk Match ska kunna ta seriesegern , många säger att det inte spelar någon roll då det är de fyra bästa som går vidare till slutspel....MEN för mig är en seger ändå en seger......Att hålla på och lalla för att man är nöjd är inget för mig.

------------------------------------------------------------------------------

Såg att det går upp en dokumentärfilm nu i helgen om Olle Ljungström(Reeperbahn om ni minns?)...Har många skivor med/av honom och den filmen vill jag se...Fick nästan tårar i ögonen att bara se att de gjort en film...Han är ganska trasig nuförtiden och det är tragiskt:-(


--------------------------------------------------------

En del recensioner på kultursidorna idag av Carl-Johan Vallgrens nya roman...Blir nog att läsa den också:-) "Kunzelmann & Kunzelmann" heter den och är utan tvekan läsvärd. Om man inte vill läsa Vallgren kan man ju lyssna på honom också...:-)

Kommentarer
Postat av: Bullen

Varför tror du jag längtar till Orsa hela tiden...För att det är bara där man får dylik underhållning tills kvällsupeén.



För övrigt, har du inte sett Felon än så se den.

2009-01-23 @ 19:39:19
Postat av: Mr Pink

När kommer du Bullen så jag vet när jag ska lägga ut plastöverdragen på golvet och ta fram limpistolen;-)?? Närå, bara så jag vet när jag ska krama dig:-)



Kul att du nämner Felon, satt faktiskt igår och tänkte på att den kanske skulle vara värd att kolla på....Val Kilmer och ja...nu har jag glömt vad snubben heter:-) Skit samma, ska se den då

2009-01-23 @ 19:49:43
Postat av: Bullen

Vecka 9..Vecka 9..då smäller det ..:)





EN av de bästa filmer på länge..

2009-01-23 @ 19:52:38
Postat av: prippen

spröd är ju bara förnamnet. Snarlik en disneyleksak på julafton actually:)

Såg iofs att de där onyktra spelprogramskonstruktörerna har bestämt att vi ska möta linkitt en tredje gång (vi har slagit dem två) och att vi slipper möta aqua sport någe mer. Det är ju lysande :)

2009-01-23 @ 19:56:20
Postat av: Mr Pink

Haha....Programkonstruktörerna kan knappast tillskrivas något högre intellekt;-) Kanske vi får lov att spöa Berit&Co flera gånger också?:-)

2009-01-23 @ 21:28:16
Postat av: prippen

vet inte hur de har tänkt men såna här derbygrupper är ju mondänt och linkitt kanske är i våmhustrakterna ( lite närmare älvdalen) vad vet jag.

Vad hamnar i så fall i eran derbygrupp :)

2009-01-23 @ 23:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0