Kvällen

Jahapp....då stirrar man i skärmen igen då.

Har just tillgodogjort mig en liten skrift/broschyr där jag ser att det inte spelar någon roll hur mycket man förklarar saker för vissa människor....De förstår ändå inte hur det var tänkt att fungera. Gör mig en aning besviken då det är människor i min närhet. Men de ser glada ut på bild i alla fall:-P

Nu ska jag inte lägga mer energi på det, ska ju tänka positivt enligt en annan skrift jag läst....Då mår man bättre:-)

---------------------------------------------------

Nytt fett nummer av fotbollsmagasinet Offside idag, ska bli härligt avkopplande att dregla sig igenom det....

---------------------------------------------------

Satan i gatan vad räkningar det dyker upp här i januari.....Skär min skrala budget i strimlor och kastar till kråkjävlarna , känns det som.......Hoppas hästarna springer rätt:-P

--------------------------------------------------

Inskränkta människor som buntar ihop hela folkgrupper genom uttryck...."de där" eller "sådana där"  är något jag ogillar alldeles formidabelt mycket...Skärp er för fan! En idiot är en idiot oavsett om den är muslim, käppkines eller en svensksnusande skoternörd.....Man kan inte generalisera över hela folkslag!

---------------------------------------------------

Funderar på att börja spela bordtennis....Vi har ju en framgångsrik klubb här i Orsa så det ligger nära till hands. Min snabbhet vid bordet är förödande;-)

--------------------------------------------------

Fick tillbaks bilen nu på eftermiddagen...Hmmm, inget gjort...De hann inte:-( Så nu får de ha den till veckan så får vi se om de kan åtgärda problemen. Hoppas på det....Det är en BRA bil (hör du det, Finn Erik;-) )!

------------------------------------------------

Fisketävling på Orsasjön på söndag....En liten kula, hade varit skoj att vara med på..men nu är jag ju uttagen i bowlinglaget och den matchen är mitt i tävlingen. Får hoppas kylan släpper lite så det blir en fin dag åt de som fiskar. Tror inte på några höga vikter men kan ha fel....Orsasjön är nyckfull...Blir det inga höga vikter lär Weine sitta i bilen vid...ska vi säga...halvett tiden;-)

Kommentarer
Postat av: Bucco

Weine kommer til at sitta i bilen klockan 15.00.Han gillar inte norske resultat.

2009-01-16 @ 23:30:17
URL: http://matchfisher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0