New record

Bowlingmatch idag...hemma mot ett Falugäng. Kände mig inte allt för fokuserad tyvärr...Det är väldigt svajigt på mitt mood stundtals:-(
Hursomhelst så var det många som lirade riktigt bra idag och när serierna var färdigspelade visade det sig att vi satt nytt REKORD för åttamanna:-) Nya poängsiffrorna som gäller som hemmarekord(rekord överhuvudtaget) är 6111 poäng. Segersiffrorna i matchen skrevs till 18-2.

Siljan Bk lag

Morgan Pettersson 852
Göran Larsson 847
Robin Jansson 813
Joakim Davidsson 772
Richard Eriksson 753
Ingemar Lundgren 731
Jag 709
Per Inge Pettersson 329 (2 serier)
Britt Marie Pettersson 305 (2 serier)

Nu blir det match i Norge imorgonkväll i Kongsvinger, siktar på ett bra och självförtroendehöjande resultat där:-) Gör jag inte snart ett bättre resultat än det skiten jag gjort här hemma så lägger jag av. Kan inte hålla på och knarka på resultat runt 700, det är ju inte bra.

Hörde också att hyenorna på läktaren klagat att de vill att alla ska få spela match! Jösses.....Vet inte HUR många gånger jag förklarat för dem att är det demokrati de söker får de söka sig andra vägar än att spela i lag som spelar för att VINNA! Hur jävla svårt ska det vara att fatta?! De har fastnat i nåt sorts dagissnack där man måste vara försiktigt så någon inte blir ledsen eller känner sig utanför......Som sagt, vi spelar för att vinna och den som tar ut laget tar ut de som den anser vara bäst lämpade för att utföra ett resultat och tillföra LAGET något........

Att jag köpt mig in laget är en helt annan sak;-)

Kommentarer
Postat av: Ingo

Grymt kul att få va med och sätta ett klubbrekord, det här laget kommer att bli riktigt bra. Det är nog bäst att man harvar sig ner och tränar lite mer så man inte hamnar på läktarn. 730 brukade man ju va bland dom bästa med förr i tiden!

2009-01-18 @ 19:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0