Nya tag

Ännu en vecka i Norge som tillbringades mestadels i Hamar med gpsinmätning av kabeltv....Hemkomst igår eftermiddag och då var det bara att göra färdigt "tarmlekarna"...fyllde några provrör (inte riktigt då;-)) Märkte upp dem och slog in varligt i några kuvert, snabbade mig ner på vårdcentralen och lämnade in...snabbt och effektivt...Drog där ifrån och jag misstänker att någon knappt hann lägga notis om mig...........Nä, bajsprover vill man inte basunera ut direkt.....Fast det gör jag ju här nu....så det var väl skit samma då.

Nu är det bara att invänta provsvaren.

På kvällen var det dags för bowlingmatch igen, Björnfighten. Jag och Peter spelade för Fk Match den här kvällen och det gick riktigt bra för en gångs skull. Lite drag i banan och då funkar spelet kanon:-) Spelade mot Pupp och Tomas från Våmhus. Klämde dit Puppen i första matchen, han 213 , jag 216. I dubbeln hade han 223 mot mina 224 och i sista avslutade jag med 226....Landade på 666 poäng på de tre serierna och det är bra. Peter spelade också bra och hade ca 580. Pupp stannade på 619 och Tomas låg runt 500. Vi vann med 10-0 och nu klättrar vi i tabellen:-)

Nu är det seriematch på söndag igen och då får jag försöka upprepa spelet.

Lämnade in "The Car" på Volvo imorse, de ska kolla igenom lite smågrejor...Bl a kraftiga vibrationer höger fram, möjligen någon drivknut....Haha, som om jag visste vad en drivknut är! Jo tjena:-)
De hör väl av sig under dagen få se om de lyckats få till bilens besvär.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nog lugnt med "The Car".. Säkert bara snö och is som frusit fast på insidan av fälgen.

2009-01-16 @ 12:57:50
Postat av: Finn Erik

Hmmmm .......



Hva sa jeg om den bilen ????

2009-01-16 @ 14:58:41
URL: http://raufjoringen.no
Postat av: Totte

Det är sällan man känner av en driv knut den låter.Det kan vara frusen snö eller tappade vikter.

2009-01-16 @ 19:03:15
Postat av: Bucco

Det er nog inte drivknuter eller is eller snö.Tänk altid det värste da det gjelder de jävlige bilene.Koster alltid en masse med penger.





2009-01-17 @ 20:54:36
URL: http://matchfisher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0