Tanken

Har ni tänkt på det nån gång...??


Har ni...??


Ni har just slagit er ner på restaurangen för att avnjuta en stillsam lunch och för att samla tankar.

Då bordet bredvid ockuperas av en familj med två skrikande små illvilliga jävlar, högljudda och beklämmande snoriga.
Ni försöker bortse från det men frustrationen växer snabbt och vrider er magsäck runt,runt....Föräldrarna gör inget,de små liven förpestar tillvaron och det som kunde förväntats varit en fin lunch förvandlas obönhörligt till något som det inte var tänkt
.....Vreden stiger i er svällande kropp och ni stiger upp från er plats och kliver lugnt fram till terroristernas bord....er vänstra hand fattar tag i det feta,kletiga håret på det minsta av barnen och ni lyfter det rätt upp....de gapande munnarna på föräldrarna är större än de någonsin varit och föralldel någonsin kommer att bli.

I högra handen har ni brödkniven ni greppat från buffébordet och med ett brutalt och förödande vackert snitt skiljer ni barnets huvud från den lilla, numer slappa kroppen......Mjölken i deras glas blir rosa av stänkandet, vackert på ett sätt.

Ni lägger sakta ner huvudet framför den nu alltmer chockade familjen.......

Med ett snett leende säger ni med er skrovliga röst..." ..Jag är en bra pappa och ni.....suger..."


Har ni tänkt på det nån gång?

Inte?

Nä, inte jag heller egentligen....På återhörande

Kommentarer
Postat av: Pink Angel

host host

Är det mina som framkallar dessa tankar :O :S :P :D

2009-01-28 @ 18:37:49
Postat av: stange

Du är en sjuk man lilja !!!

sluta kolla på så mycket skitfilmer.

Snart läser man i aftonbladet om en medelålders man som mejjat ner en förskoleklass i orsa !!

Ut o pimpla med dig i stället för att sitta framför burken o samla damm.

2009-01-28 @ 19:19:22
Postat av: Mr Pink

Skrev ju att jag inte hade några sådana tankar...egentligen;-)



Stange, din gamla strumprullare...Inte nöjer jag mig med EN klass bara;-) Blir nog lite pimpling snart, blir du med på SM kanske man kan få nöjet att spöa dig några hekto;-)

2009-01-28 @ 19:45:52
Postat av: stange

SM skiter jag i , för långt bort dessutom är det mitt i gäddsässongen här nere.

Du får chansen att spöa mig i sunsvall i mars om du skall dit .

2009-01-28 @ 22:27:11
Postat av: Storm

Lägg av !!! För min del så var detta utanför gränsen :-(



Hoppas att få se dig på Orsasjön på lördag så du kan friskna till !

2009-01-28 @ 22:31:27
Postat av: Bullen

Låter som varenda middag hemma hos oss.

2009-01-29 @ 11:45:54
Postat av: S.Gren

Lilja för helv... nu är det då dags att ut och kyla av sig lite. Tänkte faktiskt själv göra ett försök igen på söndag i Insjön. Inget drömvatten precis men. Dyk upp så så får vi se om jag också skulle kunna få nöjet att tvåla dit dig med några hekto. Du behöver då i vilket fall som helst cooola!ner dig lite;-)

2009-01-30 @ 14:36:09
Postat av: Mr Pink

Insjön låter kanske inte så inbjudande:-) Gissar på att jag skulle få ihop 453 gram...så du kan ha det som målbild, Stefan;-)

Jag är ju en cool snubbe redan;-)

2009-01-30 @ 17:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0