Tyson missing

Annars skriver Mats Olsson i Expressen idag en bra artikel, som vanligt vill jag påpeka, om saknaden bland annat inom boxningen....Själv har jag alltid varit fascinerad av boxning och otaliga är de pärmar och sparade urklipp som finns magasinerade i någon välordnad kartong....Tror jag visste allt om Ali och hans motståndare när det begav sig....När vi skulle ha frågesport i skolan och vi själva fick komma på ämnen så gapade jag alltid.....Boooooxare!! Ingen annan kunde något och man fick några gratispoäng där:-)

Nåja, här är länken för er som gillar bra läsning 

http://www.expressen.se/sport/1.1435934/olsson-en-langtan-efter-en-svunnen-tid

Här en gammal bild på Chuck Wepner och Ali:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0