Vita rockar och halsont

Kanske tilltalades av filmklippet i det senaste inlägget  pga att det är en del läkarbesök just nu:-P Mycket vita rockar........Är fortfarande inte frisk och det halsonda har tilltagit ikväll igen....I kombination med huvudvärk så börjar jag snart undra om inte jag åkt på svininfluensan:-O....Vem fan vet? Trodde jag skulle vara immun mot den med min helgongloria över skallen;-) Vad? Ingen gloria......Ni menar att det är en skitring, toastol......okey.

Blir ett nytt läkarbesök imorgon. Penicillinet har inte hjälpt.

Blir inte mycket till fiske heller när man är sjuk....Får ta igen det så småningom, med det fysiska praktexemplar till kropp man är i besittning av så ska det väl inte stå på förrän man är frisk:-P

Funderar på att åka till stugan i skogen och lägga mig. Lite skogsluft är nog nyttigt. Där har jag ju lite kartonger med gamla anteckningar från 70-talet att gå igenom:-) Kan ju vara kul.....Känner att jag måste läsa in lite kunskap då jag tänkt bjuda in en kär gammal vän på middag.......OCH frågesport! Han vill ju ge mig revansch och det chansen tänker jag inte försitta:-)

Kommentarer
Postat av: Bullen

Jag hör och läser att du är sjuk. Du förstår nog själv vad jag tycker om sådana som utger sig för att vara det..;)



Tack för senast gullet.

2009-07-21 @ 23:33:24
Postat av: Lunsdragaren

Du har åkt på "Smitt-febran"...



2009-07-23 @ 18:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0