What!?

Penicillin....Sockerpiller.....penicillin......Vad fan är det jag äter egentligen? Har FORTFARANDE ont i halsen och i min tykna enfald hade jag förhoppningar om att pillren skulle kickat in och käkat upp alla bakterier.....Men nej:-(

Blir att fortsätta med kalla drycker för att göra mandlarna köldstela och inte så smärtkänsliga......Öl kanske funkar?

Precis kollat in "Skandinaviens bästa skräckfilm" som den saluförs som......"Rovdyr" ...En norsk brutal slaktarfilm.....Well, om bara någon lärt dem att skriva en någorlunda trovärdig dialog hade filmen varit mer sevärd än vad den nu var.....Ärligt var det irriterande usel dialog.....Tilldelar den ändå en 2 i betyg och slänger mig strax över nästa norska skräckis:-O ..." Cold Prey"....ett gäng ungdomar i ett övergivet hus på fjället....Kan det bli bättre?;-)


Kommentarer
Postat av: Tommy

Har hört att wisky kan hjälpa :-)

2009-07-15 @ 18:54:42
URL: http://tommyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0