Att flå katter

Läste bladet och såg en notis om en snubbe som flått och torterat några katter....Kommer inte ihåg riktigt men tror han riskerade upp till 25 år i fängelse...Well, kan säga att han framstår som Moder Teresa i jämförelse med några av mina årskamrater när man travade runt i sjundeklass:-P Burr......

****************************************************

Måste sända ett stort TACK till Brutte och Bettan för en väl genomförd midsommarafton. Visserligen var det bästa att Italien spöade Sverige i U21 Em;-) men i övrigt var det en toppenkväll också. Tänker inte orda så mycket om fotbollen då det var en , som jag ser det, säker seger för italienarna. Svenskarna var aldrig riktigt farliga och kändes en klass sämre....Och ett Italien med en gubbe utvisad är ju att be om trubbel;-) De kan stänga matcher

Hursomhelst käkade vi gott och drack ju en del gott också. Drack ja...Började med OP och Skåne redan vid halvett på dagen när lunch inhalerades hemma hos Leif och Anette:-) Puh....
Hos Brutte innehöll kvällen även lite grymma kasttävlingar:-) Vi stötte kula och hivade Stor Svart Murarhink:-)
Kvällen avslutades med musiktävling där jag var lekledare, nästa år använder jag inte tuschpenna....;-) Tror det var tuschfläckar överallt innan det var färdigt...hmmmmm
Just ja, hann med en liten armhävningstävling mot 7-årige Hugge också....Tror jag fick stryk....

*******************************************************

Semester denna vecka och det känns skönt. Är väldigt dålig i ryggen just nu och hoppas den får rätta till sig nu när den får vila lite......
På tisdag är det dags för något som jag inte ser framemot! Lasarettet och svälja slang....Gastroskopi:-P  Hoppas det går bra och att de inte hittar nåt allvarligt

*****************************************************

Confederation Cup och Italien- Brasilien nu på teven......2-1 till Italien? Hoppas:-)

Kommentarer
Postat av: toompa

Tror att lippi inte skulle ha gjort bort sig i Italiens backlinje. Får ett regerande världsmästarland vara så underlägsna som Italien var i första? Mycket förvånande!

2009-06-21 @ 23:57:31
Postat av: Mr Pink

Håller med fullständigt. Den sämsta halvleken jag sett ett italiensk landslag göra:-( Nog för att Confederation Cup är en semesterturnering men så illa ska inte det behöva vara....Blir ledsen när jag ser ett italienskt försvar haverera....

2009-06-22 @ 00:03:00
Postat av: Stange

Har du provat någon "spikmatta" för din onda rygg ? min sambo köpte en nyss och och hon är helnöjd 15 minuters plåga och du känner dig som hurtig 39 åring igen :-D

2009-06-22 @ 09:15:01
Postat av: Mr Pink

Om du vänder siffrorna möjligen....som en hurtig 93-åring;-) Tack för tipset, har faktiskt en Shaktimatta som jag nyttjar då och då, tyvärr alltför sällan...Har tänkt mig att försöka använda den mer regelbundet då jag tycker det är kanonskönt.

2009-06-22 @ 14:21:46
Postat av: Stange

Yantramattan heter visst hennes .... jäklar vilken fet brygga ni har byggt där uppe , kanon :-)

2009-06-22 @ 14:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0