Några rader till

Ja, SM avslutades och det blev en tiondeplats i totalen för mig. Jörgen kom åtta och Peter 16:e. Göte en mer blygsam placering.
Gled in i  Nyköping på fredageftermiddag och körde direkt ner till piren för mäskvispning, lyckades där knäcka toppen på ett av de färdigtacklade matchspöna...men lite spill ska det väl vara.
Väl på hotellet la vi i oss gott käk i restaurangen för att därefter placera oss in the bubblepool:-) Eller jacuzzi om man så vill....Smuttades i några öl för avslappningens skull och en perfekt uppladdning inför tävlingshelgen.

Vädret under helgen var knappt pissvänligt, isande kalla vindar på lördagen och mina tänder sprack av allt jävla skallrande. Inte lika kylslaget på söndagen men tillräckligt för att användning av vintermunderingen kändes helt okey.

Att Rocco Järling som satt på peggen bredvid mig på lördagen hade vinterbootsen på sig hånade jag honom lite för innan tävling(för då värmde solen faktiskt lite):-) men i slutet på tävlingen hade han kunnat få en 4-5 löjor för de stövlarna, satan vad jag frös.....

Jäklar vad skönt att packa i en bil där grejorna får plats!
Mr Lindh smakar av vinet
Mäskblandning vid piren
Mitt utanför entrén till hotellet slog Sjölin/Storm varsen drillinger bakom bilen;-) Lutningen var rätt
Dukat
Den feta sjöjungfrun himself
Innan start lördag, Storm, Järling och Mr Johansson
Wikström helt ovetandes om pizzatallrikarna han ska hala upp sista timmen denna söndag
Piren
Min pegg är redo
Berggren häller upp ett gäng braxar och Maggott-Matt håller koll
Mårten plockar upp sitt nät....Som vanligt baissar han och "har runt 3 kg"...;-)
4,7 vägde det, föga överraskande:-)
Mattias Larsson, korvgubbe och arrangör funderar....
Thomas S lägger in resultat och Tikkanen supportar genom att trycka i sig halva korvvagnen;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0