Skapa lugn

...är fan inte lätt. Har ovanligt lätt att stressa upp mig och söker med ljus och lykta efter harmoni med mig själv......

I dag har det varit lite förberedelser inför morgondagens tävling där jag hjälper farsan att arrangera en vanlig fisketävling i Untorp, Hemsjön. Plockat ihop lite hamburgermaterial för försäljning. Få se om det blir deltagande för mig, har åtminstone tänkt knalla runt med ett 3,5 meters för att skapa lite lugn i kroppen. Gott om fisk är det ju i Hemsjön och Kvarntjärn som också är med i tävlingsområdet.
Senast jag var med låg min segrarvikt på dryga fem kilo, mört och abborre.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Veckan efter midsommar blir det en veckas semester. Bokat in en fisketur med några vänner redan och troliga målet blir StorEjen med inriktning mot abborre. Ska hursomhelst bli skönt med några dagars ledigt. Kör rätt hårt i Norge och det  sliter lite på kroppen....men det säger kanske inte så mycket. Med den här kroppen så sliter det ju fan att gå nerför en trappa;-)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Kommentarer
Postat av: Finn E

hmmm .... bygge kropp ??????



Er litt spent nå om du stiller fresh til høsten med en atletisk veltrent kropp ??

Jeg begynner å komme ''litt'' i form ihvertfall..

Nåja det er jo et stykke å gå ..sukk..

2009-06-13 @ 18:21:05
URL: http://www.raufjoringen.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0