SM i Nyköping



Snokade reda på en dator här i Nyköping och har precis avslutat en finmiddag med herr Lindh, nu blir det pingismästerskap och sedan pooooolar vi lite och ljummar i oss lite bärs:-) Landade i Nyköping i femtiden och körde mäskblandning direkt nere vid piren.............Lyckades knäcka ett färdigtacklat matchspö:-( Thats me......

Nåja, laddar för löja och mört imorgon och hoppas på lottning långt in, mest för att min bekvämlighet tar sig större och större proportioner:-) Vill ju inte gå så långt.

Kommer rapport så småningom liksom lite bilder.



Kommentarer
Postat av: Hasse

pooooola lite?undrar om dom kör tävlingen där dom ska sitta på botten längst.sätter inte mina pengar på kenneth,mycke är han bra på men inte denna gren

2009-06-05 @ 21:41:50
Postat av: Totte

Håller med dig, han måste ju flyta.

2009-06-06 @ 16:40:28
Postat av: Mr Pink

Hahaha...Det var bubbelpool så den var inte så djup:-) Den grenen har jag avskrivit sedan længe;-) Och jaaaaa...jag flyter;-)

2009-06-08 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0