SM Nyköping

Nyss hemkommen

Fk Match lyckades inte riktigt idag tyvärr:-/  Jag och Jörgen landade på femteplatser på våra sektioner, Peter fyra.

Själv fiskade jag kort idag också och fick en del mört och löja. Såg att det var surt på rullspöna åt de flesta och tänkte inte släppa kortspöna så länge det var så......Efter 2,5 timme fick jag överge taktiken då en snubbe gasade upp några feta braxar, feedrade resten av tiden med tre mörtar som resultat...Suck.
Wikström, Smedjebacken , hivade in klunsbraxar när det var en timme kvar och vann sektionen på 5,8.
Mårten tvåa på 4,7
Jag hade 2940 fördelat på 132 fiskar.

Har inget slutresultat men tror Tommy Lindblom vann med två ettor. Challe hade 1+2 och Rosslin 1+3. Vi får se vad slutresultatet blev när arrangören fått ut listan.

Nu är det packning till Norge som gäller och släng i säng:-) Blir nog en trött dag imorgon

Kommentarer
Postat av: Storm

Trött ! Hu ja !



Nä tacka vet jag



sqddHrf9n4" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=sqddHrf9n4



Tack Kjersti !

2009-06-07 @ 22:44:46
Postat av: Storm

Ähh !



Ger upp med länkar nu.



Go Natt !

2009-06-07 @ 22:47:23
Postat av: Kjersti

Hei. Jeg fikk ikke åpnet linken din, Jørgen. Ikke at det gjør noe for jeg har jo allerede sett den, men om andre har samme problemet så søk "The Ice Fishing Theme Song" på Youtube.com.

Nice!!!

Hei så lenge :o)

2009-06-09 @ 16:23:10
URL: http://www.nyttogshabby.blogspot.com
Postat av: Storm

Tack igen Kjersti !



Hae't Gött !!

2009-06-09 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0