Saker är som de är

Läste i tidningen idag att Larz Kristerz sålt 80000 skivor.

Jag har ingen av de skivorna

Däremot vet jag en känd bowlingspelande älvdaling som köpt upp ett tusental skivor alldeles själv...Att han går klädd i Larz Kristerzkalsonger  behöver väl inte tilläggas. Han har lagt in semester efter deras turnéplan. Han har ändrat stavningen på sitt efternamn till Larzzon. När han numer går på högtidsdagar är han alltid klädd i deras rödvita kostym som han låtit sy upp. Han nynnar oavbrutet på "Jag måste ringa Carina". När han slår strike i bowling skriker han alltid Zzzzzzzzzzztrike. I allt han säger lägger han alltid in z istället för s.

Så när han säger "Jag är en fånig idiot".....så behöver han inte det;-)



Här en bild av denna fanatiske fan:-) Har blurrat fejan på honom för har för mig att det var så han kände sig den här kvällen;-)

Kommentarer
Postat av: stange

Tykte jag såg 2m lilja i publikhavet :-D

http://www.youtube.com/watch?v=iXmNAC8VbT0&feature=related

2009-03-27 @ 10:43:00
Postat av: Anonym

Är bara 1.90...du måste sett fel:-)



Satan i gatan, har börjat nynna på den där....Inte bra för min image;-)

2009-03-27 @ 17:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0