Staropramen

...är en rätt hyfsad öl:-)

Slamrade in på den lokala videostoren här på eftermiddagen, skulle nog bara hänga in några tior för kvällstidningarna...men nog fan kom jag ut med 3 filmer:-) Händer då och då och oftast hinner jag inte kolla på alla tre för tiden tycks springa fortare än mig...Hursomhelst blev det tre stycken och nån ska nog hinnas se innan gammelfarbror Lilja somnar vid halvtiotiden;-)

"Taken" med Liam Neeson, måste helt enkelt vara en hjärnslö action där man inte behöver engagera hjärnan alltför mycket:-)

"Appaloosa" med Ed Harris (hur jävla bra är han egentligen?) och Viggo Mortensen. Som gammal westerälskare kan jag se framemot en sådan film..Hoppas den är i min smak

"Rockn Rolla" av Guy Ritchie som gjort filmer som tilltalar min smak i högsta grad...Vem glömmer Brad Pitt´s zigenare i Snatch? Fått crapkritik och kan väl vara så att det är värdelöst....

MEN som jag ofta hävdar......Man måste se skit för att uppskatta det bra:-) eller man måste käka grävling för att uppskatta hummer.....typ

Nåväl, ska försöka driva helgen i min riktning.....Klappa fläsket på magen lite så det blir lite rosenrött så det kan tas för solbränna....Är lite för varmt för min taste och gillar inte riktigt lukten från min kropp när solen steker....Luktar grillat och folk tittar när jag slickar på mig själv....

Ha en bra helg....Blir riggande av ett gäng rullspön för mig någon av dagarna...Alltför SM i Nyköping nästa helg:-) Löjspöna får nog följa med också....Eller är det helt fel??? Någon som kan komma med några taktiktips?

Fk Match dammar ner med två rövflyttare och jag och Mr Lindh trooopar in på Scandic i bra tid....Ska visst finnas en pool där (we know that)  och lite mästerskapspoolning blir det, tävlar oftast i rätt obskyra vattengrenar dock inga av sexuell karaktär.....Sen är det tänkt att vi går det årliga pingismästerskapet också:-) Siktar på att göra som vanligt och klämma in några vinklingar och make Mr Lindh cry;-)

Hur det går i fisket är en annan fråga:-)



Kommentarer
Postat av: Storm

Hojt !



Tror att "Taken" blir din favorit! Alltså med tanke på Järna eller hur det nu var ;-)



Tips till SM, hjärna ;-) !



Hae't Gött !!

2009-05-29 @ 22:22:25
Postat av: Bullen

Gillar att dom kör reklam för xyloproct på din blog.



Underbart att mötas av texten "Ändtarmsbesvär" när man äntrar bloggen..:)

2009-05-29 @ 22:41:27
Postat av: Mr Pink

Allt för dig, Bullen;-)

2009-05-30 @ 10:54:08
Postat av: Syrran

Rock n' rolla var ju helt ok tyckte jag..helt i Ritchies anda.

2009-05-31 @ 02:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0