Pimpelpremiär

...kan det möjligen bli till helgen. Tandsjön mot Lillhärdal är tävlingsplats. Där fick Mr Samuelsson sitta och filosofera upp 25 kg abborre i sin ensamhet ifjol...Han blir väl knappast ensam den här gången. Visserligen söker han nog ensamheten men på den lilla kvartspölen blir det nog till att gå upp på en skogsbacke om han ska vara ensam....;-)

Blir nog en hel del tävlande som kommer upp/ner. De flesta kanonmat förstås...Finns ju bara en segrare:-) Vem det blir är utrett framåt 14.30 på lördag....

Får se om jag kan bidra till utfyllnaden på tävlingen. Är litegrann som Zlatan, är ju inga viktiga tävlingar förrän februari/mars ;-) Nä, det är mest ryggen det hänger på...är ju lite småproblem när man låter röven vila mot nåt...

Grejorna är iaf iordning.....tror jag.

Konditionen är som vanligt...Ibland funderar jag om jag donerat bort bägge lungorna och de tog dem vid min senaste operation.....Kanske till gubben nere vid kiosken, han med syrgasmask...det skulle kunna vara mina två lungor

GrevNils kommer hit till helgen.

Innebär att

1: Alkohol kommer att rinna genom mina vener
2: Spelhelgen kommer bli dyr
3: Att det blir kul:-)

Okey, dags att sova en skvätt. Känner närvaro av Johnnie Blund....eller är det bara min skäggiga granne?

Och komihåg.....Allt ni ser på film, allt ni läser...är ingenting. Verkligheten är alltid, ALLTID, hemskare och brutalare.
Kom ihåg det ni jönsar som upprörs över våldskildringar i skrift och i bild.


Kommentarer
Postat av: Finn E

Faen Kenneth er ikke formen på topp ???????



Vi hadde jo en avtale ?



Jaja det er vell ikke rare formen som skal til på en sjø som er 1500m lang :-D



Vi blir vell tre i fra vår klubb + en bil fra Porsgrunn !!! 60 mil en vei for å konkurere burde vell i seg selv premieres ?



Håper vi sees på Lørdag ?



Spel hårt !

2009-11-18 @ 17:18:33
URL: http://www.raufjoringen.no
Postat av: Storm

Hur blev det på fredag då ?



Jag o FS är redo.



Hae't Gött !

2009-11-18 @ 20:47:34
Postat av: Mr Pink

Erkänner! Har gjort ett avtalsbrott, Finn E;-)60 mil enkel resa, premieras eller så är det undersökning hos doktorn som gäller;-)



Mr Storm! Samuelsson klagar ju över förkylning och halsont, kommer han ändå?

Tror jag får stå över på fredag, möjligen att det blir lördag...Har lite problem med ryggen men tänkte försöka på lördag.

2009-11-18 @ 21:43:15
Postat av: Storm

FS kommer.



Jävla klagande på ryggen, haft "sockerdricka" sedan Juli nu får det bära eller brista.



Bit i HOP !



Hae't Gött !!

2009-11-19 @ 20:00:53
Postat av: Mr Pink

Hepp! Kom igen när det brustit, din krake;-) Då kan vi ha en givande diskussion....

2009-11-20 @ 12:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0