Vård

Samtal till Vc imorse. Tid klockan 13.00. Var där strax före utsatt tid. Fick vänta i 50 minuter innan en läkare släntrade ut och förtäljde mitt namn.
50 minuters väntetid kändes sådär. På 50 minuter hinner man trä upp ca 40 igelkottar på grillspett.

Well, fick ju trots allt komma in. Träffade ännu en ny doktor och fick förklara min rygghistoria i svepande ordalag ytterligare en gång, för vilken gång i ordningen är en fullständig utopi att komma ihåg.

Trots känslan av att en mindre irritationsyttring ville träda fram och ta över scenen bibehölls lugnet och dagen gick vidare......

***************************************

Börjar bli dags att beställa lite uppiggande produkter på nätet igen.

http://www.kokbokhandeln.se/valrhona/shop/ Här blir det välsmakande choklad som beställs och snart ramlar ner i en postlåda nära mig:-)



En sajt jag besöker med jämna mellanrum och ser till att ta hem några kilo äkta parmesan är den här...

http://www.italiantradition.com/home.asp?vselection=OK  Anna Maria Corazza Bildt´s sajt med italienska godsaker.

Rekommenderar verkligen att beställa parmesanosten, kanongott med ett glas gott rödvin. Beställning och leverans har alltid funkat klockrent.

************************************

Ska köpa mig en ny mobiltelefon också. Tror jag bestämt mig för en Sony Ericsson Aino....Kan det vara något månntro? Testmässigt ligger den högt i betyg iaf. Ska fundera nån dag.

*********************************

Fick ett samtal idag....Det var Gud. Han ville bara säga hej och att jag skulle skärpa upp mig.
Ringde NIX och spärrade numret.


Kommentarer
Postat av: Storm

NIX !



Hjälper inte ett skit tycker jag. Blev tame-an värre efteråt !



Hoppas du har bättre lycka.



Med på pimpling på fredag ?. Jag har tagit SEMESTER o Samuelsson kommer på besök !



Hae't Gött !

2009-11-16 @ 21:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0