Äntligen!

Söndag och pratade med en vän imorse, med sprucken röst förkunnande han att den satt......Den satt och rättmätigt kan jag tycka:-) Efter lång och trogen tjänst petade han in V7:an igår och det fanns ju anledning att spilla i sig dryck och god mat.....Typ 4,8 miljoner anledningar:-) GRATTIS!!!:-D

*******************************************

Imorgon bär det av till Norge igen. Vet inte vad för jobb som väntar men vet att det blir bowling imorgonkväll iaf:-) Då gäller det att vara taggad.
Blir nog en lite trött jag imorgon, tänkte försöka kolla Zlatanmatchen ikväll så lite grusig blir man nog i ögonen framåt imorgoneftermiddag.....

******************************************

Inväntar nån rapport från Superkardullen där den manligaste metaren utses.....Tycks inte vara så många män där då gårdagen bjöd på kardullfritt fiske, kom tydligen in lite mört på slutet vilket var allt...Får väl se om de landat några fetfiskar idag så de åtminstone haft nåt kul:-)

******************************************

Nästa fredag är det dags för vaccinering, svininfluensavaccin skall förpassas in i min kropp....Hoppas på att biverkningarna inte ska bli för jävliga, det har ju varit en del biverkningar på de som tagit. Men med den imponerande fysik jag besitter så kanske man klarar sig:-P


Kommentarer
Postat av: Bullen

Det var kul att höra att den gick in för någon...hoppas det var det tipset jag struntade i och tog ditt istället...:)

2009-10-26 @ 18:17:32
Postat av: Mr Pink

Someone you mött:-)

2009-10-29 @ 16:56:57
Postat av: Storm

Hoppas han inte har förmågan att spendera i samma takt som han vinner, om jag gissat rätt ;-).

2009-10-29 @ 19:30:45
Postat av: Lunsdragaren

Christer Lagerström heter vinnaren!

Gammal väsbybo...

2009-10-31 @ 19:35:37
Postat av: Mr Pink

Nåja, Lunsdragaren...stämmer kanske inte helt:-) Fast nu vet jag ju inte vilket namn som den inlämnade lappen står på...Kollar upp:-)

2009-10-31 @ 23:41:20
Postat av: Lunsdragaren

Då menar vi inte samma vinnare...

Kolla länken: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/article6032536.ab

2009-11-01 @ 01:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0