Inre resonans....

Katakomberna inne i hjärnan behöver verkligen något köttigt att fylla sina hålrum med och med flackande själ söker jag mening.......Besudlade svängdörrar går fram och tillbaka där de slappt svänger i sin trötta iver att om möjligt se något av värde slinka förbi............Kreativiteten sitter uppnaglad likt en av många accessoarer mitt i rummet, som hämtat ur en Anne Sloweyvärld...
Vad göra? Stilla den hunger som breder ut sig och pockar på sin bestialiska uppmärksamhet...? Vrida, bända och skapa frigörande smärta................Spiller trögtänkande vätska över golvet, förunderligt vackert och insikten kommer till mig i en hastig ljusexplosion av splittrade fragment...Allt är lätt. Lätt.
Låter substansen ta över, frigör disharmoniska pilspetsar av tyngder.........Ser saker alla borde se. Ser saker ingen borde se. Min insikt är total.

Nä, vilket jävla svammel.........Dags att köra i sig en smoothie....Bebissmoothie...Bara att stavmixa(Philips) en glänsande och len bebis, släng i två blåbär för en sensationell smakbrytning och svepa....Kanske, kanske man hittar Ungdomens källa på det viset........

 

 


Kommentarer
Postat av: Knogen

Det roligaste i den där utsvävningen var ju att det absolut måste vara en Philips-mixer också :-D



Apropå bebisar så har min gode vän Danny precis kommit med ett nytt alster. Eftersom jag lovat honom att sprida budskapet så får du inte bara musik, utan även lite film från mig i dag. Vassego! :-)

2009-10-09 @ 19:26:00
URL: http://www.youtube.com/watch?v=DCp8zlXFpfQ
Postat av: Weine

Gör livet litet enklare fika med mig och Göte på Kaffestugan och känn helgen sjunka in i ett litet lungt och stilla tempo. Dricker för övrigt en god Belgisk öl ikväll. Maredsous blonde. Varvar den med engelsk Ale. Old Speckled Hen. Vilken kväll. Känn dig avundsjuk.

2009-10-09 @ 21:42:15
Postat av: Mr Pink

Knogen - du är den som uppfattar nyanserna:-D Btw så kollade jag Dannys alster genom dig på Facebook idag...Tänkte lägga ut den men nu kan ju de som vill klicka på länken....Lysande film:-D



Weine - mer fika med dig och Göte är nog en helande kraft:-) Njut av ölen, själv har jag avnjutit några glas italienskt rödvin av god kvalitet...Väl unt:-)

2009-10-09 @ 22:02:46
Postat av: Storm

Märks nog att "vissa" tullat i glaset på det mesta denna kväll ;-) !



Eftersom jag är en "vissa" så ser jag framemot morgondagens match mot Danmark att avjnutas på sportbaren !



Träffs vi ?

2009-10-09 @ 22:53:21
Postat av: Broder Green d.ä

inga travtips idag eller ska du till bollnäs?

2009-10-10 @ 08:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0