Jaroslav Hasek och den stundande helgen.....

Japp, då är det helg ännu en gång. Semester en vecka nu och älgjakt väntar.

Började fredagen med ett akutbesök hos Mr Dentist:-P Uppenbarligen är det så att kroppen faller sönder och på onsdagen ramlade en stor bit av en tand rätt ner på min luddiga tunga, helt oattackerad.....Fick en tid och nu sitter jag med läpphäng efter bedövningen. Gick bra så jag ska inte klaga så mycket men nog spikar jag hellre fast sköldpaddor på drivved än går till tandläkaren, det är solklart.....900 bagis kostade det och det är okey, konsumtion gör så att Sverige lever sägs det....och jag tar mitt ansvar.....Kropp i förfall som sagt MEN fortfarande en kropp som blir lättare:-D

************************************

Nya Offsidenumret i lådan idag, alltid en trevlig stund att luta sig tillbaka och läsa bra skrifter......Liksom läsningen i det nya numret av Allt om Mat som inhandlades direkt igår vid hemkomst...Årets stora vintest! Har ögnat igenom det som hastigast och lyckligtvis så står det två flaskor av gott betyg hemma på bänken..Blir nog ett par glas rödvin i helgen:-)

************************************

Börjar också bli dags att förbereda Mr Pink´s "CREEPY CORNER"!!! Halloweenparty för ett gäng kids närmar sig och alla traumaenheter är inkopplade redan då jag tilldelats en plats på den tillställningen:-) Är ju av den uppfattningen att skräck tillhör Halloween och att just skräck är utvecklande för det mänskliga psyket........;-) Vissa förberedelser är redan gjorda, se nedan:-)
Att skrika ut Happy Halloween tycker jag är malplacerat....SCARY HALLOWEEN är det som gäller....Hohohohoho!



*****************************************************

Vad var kopplingen till Hasek då? Ja, det kan man ju undra.........Kanske att Svejk är mitt alter ego...eller var det tvärtom? Skit samma.....Ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Broder Green d.ä

skitjakt önskar jag dig.!!!!

du har ingen plats ledig????!!!!

2009-10-09 @ 16:18:39
Postat av: Bullen

Tyvärr är du lite för korkad för att ha Svejk som ditt alterego.

2009-10-09 @ 16:43:42
Postat av: Bullen

Tyvärr är du lite för korkad för att ha Svejk som ditt alterego.

2009-10-09 @ 16:45:52
Postat av: Mr Pink

Bullen - Är det därför du upprepar dig?;-) Men tvärtom då?



Mr Green - Det är nästan så du kan ta min plats;-) Är inte så taggad.....

2009-10-09 @ 16:53:52
Postat av: Knogen

Pinkie>

"Är inte så taggad....."



Var du medvetet rolig där? :-D



Förresten kan jag meddela att du särskrev på resultatskylten i Duellen! Så det så!



Jamenvafan! Nåt måste jag ju komma med när vi blev så förnedrade som vi blev ;-)



Förresten kan du få en länk till lite bra musik, istället för det där igenrostade synth-ploppandet du smetar ut över din annars så förnämliga blogg. Varsågoda! ;-)



FAN ANAMMA!

2009-10-09 @ 18:06:09
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8cdSiAgz1XU
Postat av: Mr Pink

Vafan! Vad har jag sär skrivit nu då?;-) Menar du slut placering?:-)

2009-10-09 @ 18:34:27
Postat av: Knogen

Klart jag gör :-)

2009-10-09 @ 18:53:04
Postat av: Broder Green d.ä

skönt att vara iskogen eller??!!!

klart att du är taggad?!!!

lite frisk luft skadar väl aldrig?!!!

2009-10-09 @ 21:37:15
Postat av: Mr Pink

Men för helvete, Håkan! Nio utropstecken är ju mer än vad Jörgen brukar använda:-O :-D

2009-10-09 @ 21:59:31
Postat av: Storm

Och varför blanda in MIG i denna ointressanta röra !!!!!!!!!!

2009-10-09 @ 22:15:53
Postat av: LA WOMAN

Oh..jisses..hoppas hoppas verkligen inte att någon av föräldrarna i T's klass följer din blogg...och kopplar ihop Mr Pink...med "The Invitation"-som f.ö blidde jäkligt bra....ja vi får ju se om några "vågar" komma!!!!!

2009-10-10 @ 11:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0