Oh hell....

...vilket Halloweenparty kidsen får vara med om i morgon!:-D

Hade jag fått gå in som sjuåring i bystugan(där vi ska hålla till) med all dekoration och häftiga upplevelser så hade jag troligen gått i spinn av eufori:-)...och varit seriemördare vid 11...hehe;-) Nä, så farligt är det inte men jäklar vilket jobb syrrorna gjort med dekorationer. Har bidragit med lite prylar och hjälpt till så gott jag kunnat, framförallt med mitt CREEPY CORNER....
Körschemat visar att jag kör min grej nästan direkt......kanske inte helt lyckat då det kan innebära folktomt resten av partyt;-) Jaja, vi får se....Blir hursomhelst jäkligt kul och se ungarnas reaktioner.


Kommentarer
Postat av: LA WOMAN

Ja nu är det ju efter midnatt så ...HAPPY HALLOWEEN...har du kollat under sängen?

Ja angående BARNkalaset...hmmm...har efter stor eftertanke kommit på att jag kommer att ge ALLA föräldrar DITT telefonnummer när de släpper av ungarna.......ja eller så kanske det blir att vi åker tillbaka till USA...hmm LITE tidigare än vi tänkt!!! Nä fan, nu måste jag gå och sova..och drömma lite mardrömmar!!! Nighty night!

2009-10-31 @ 00:28:18
Postat av: Knogen

När jag såg rubriken så kom jag att tänka på en favoritlåt med samma titel (se länk).



Gamla härliga Fleetwood, med grundaren och ikonen Peter Green i spetsen, innan de blev en popgrupp och... Vad? Oh hell???



Å fan!



:-)

2009-10-31 @ 23:53:51
URL: http://www.youtube.com/watch?v=KE4HGlmtOcg
Postat av: Hasse

Din far trodde att du skulle klä ut dig på kalaset,jag och Kalle sa då samtidigt,behövs det?Hur blev det,behövdes det?

2009-11-03 @ 22:12:34
Postat av: Mr Pink

Hasse - Det vet du att det är en fördel om jag klär ut mig...Just för att tona ner skräcken som skulle lysa i ögonen på alla OM jag inte klädde ut mig;-)

2009-11-06 @ 22:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0