Ajajaj...det som gick så bra ett tag

Besökte Orsa Fiskevårdsområdes årsstämma ikväll. Blev nästan 4½ timme:-P

Återkommer med en mer utförlig reflektion kring mötet men sällan min misantropiska sida fått så mycket skjuts under en kväll.......
Att behöva förklara hur ett demokratiskt samhälle fungerar till en ansedd, inom jägarkretsar,snubbe...som i stora delar också vill framstå som kunnig och intellektuell trodde jag inte skulle behövas men jösses......Det behövdes!

Jag blir fan ledsen och upprörd över människors inskränkta syn på tillvaron. Drar inte på något vis hela falangen av dammförespråkarna över en kam då det trots allt fanns en och annan som kunde tänka till en aning. Tyvärr gällde det ju inte alls alla.


Kommentarer
Postat av: Ingo

Jag vet inget om Orsas fiskevårdsområde och är rätt ointresserad, Däremot gillar jag sågningar så jag ser fram mot lite kul läsning snart.

2010-04-15 @ 14:08:55
Postat av: Ståbis

Missa ju mötet igår och skulle vilja höra lite!Texten är väl snart klar?!

2010-04-15 @ 17:15:46
URL: http://ofc.nu
Postat av: Mr Pink

Snart.....;-)

2010-04-17 @ 17:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0