Påsknappet i lite mindre kort sammanfattning

Körde "Change of plans" idag och tog en rövare och drog iväg mot Våmhus/Kumbelnäslandet....Började vid Mandels sten:-) Fick 25 raska i andra hålet och tanken for genom huvudet..."Nu ska jag tacka Mandel ordentligt för tipset" ............Borrade sedan som en gnu på två ben, fick EN abborre till och nästa tanke for genom hjärnbarken..."Nu ska jag INTE tacka Mandel ordentligt för tipset" ;-)

Dags att förflytta sig och skickade mig själv ut mot ön Gammelhuvud, slog hål på hål...Inte en stöt. Nästan framme vid Gammelhuvud bet det i en 180-grammare....men ingenting runtikring. Rundade Gammelhuvud och fiskade bortom ön....
Fan, vilken tragglig berättelse......

Jag fick ordentligt med motion i stöpet, tog mig 45 min in, hittade några abborrar till mellan öarna längst bort så totalt blev det 1,2 kg fördelat på 40 firrar.

Blir till att räkna sendrag ikväll:-P

Stort grattis till Laxen som nu har en jäkla fin svit på Orsasjön vid påsk. Tror det var tredje raka.

Så här ser han ut, Laxtaska:-)

Kommentarer
Postat av: Broder Green d.ä

grattis laxen!!

sen undrar jag? hur det kommer att gå för gnun på måndag?har för mig att en gnu har ganska korta o smala ben måste väl passa bra i 2dm stöp. syns på

måndag,knubbis!!

2010-04-03 @ 17:22:50
Postat av: Finn E

faen er det støp på Hamra ?

2010-04-03 @ 18:34:32
Postat av: Kjersti

Ble du svett nå Finn Erik?? Hehe!! Kanskje du skal be om utvidet inngangstid?

Du kunne vært med på Grønnsjøen i dag, og trent på "støpføre...", men det var ikke så mye sjø å gå på som på Hamra!

Grattis med seier Laxen :o)

2010-04-03 @ 20:41:52
URL: http://www.kjerstisfiskeblogg.blogspot.com
Postat av: Mr Pink

Det är lugnt,Finn E...Ingen stöp på Hamra. Puh,nu måste jag sova lite innan Venjanssjön ska få en däng imorgon....Rödvinet måste ur kroppen nu:-)

2010-04-04 @ 01:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0