Tolvslaget är här...

Läste i tidningarna ikväll att de börjat odla fram kött i laboratorier....Kanske är det så att det kan lösa en del av köttbehovet för de människor som lever på sådana ställen på vår jord där mat är bristvara....
Eller så var det av några andra skäl de börjat testa att odla fram kött.....Tror jag ska sadla om till biståndsarbetare, helt enkelt donera hela min kropp, den bör ju täcka matbehovet för ett medelstort U-land....

*****

Annars, apropå kropp, snackas det på olika håll om beachformen har infunnit sig än eller om man håller på att skaffa beachkroppen.

Har inte så mycket att säga om det mer än att om jag går ner på beachen och lägger mig kommer det garanterat bli folkvandring dit för att kolla!?!

Ni har väl sett på tv hur mycket folk som sluter upp och vill hjälpa till när en val strandat......

*****

Min flickvän är bekymrad över att hon har små bröst

Hittar ingen behå som passar bra, de flesta är för stora

Nu är hon förbannad på mig

Varför?

Hon slet upp tröjan och väste " Jag hittar ju ingen jävla behå till de här"

Tittade på henne, på tuttarna och sa

"Behå?? Har du provat med Clearasil?"

*****

Dags att sova



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0