Favvisar?

Bergsåker och V75, ser tyvärr ut att bli låg utdelning då det är väldigt ojämn kvalite på hästarna. Försöker mig på en ranking och att hitta några spelvärda kusar

Avd 1: Fyra hästar höjer sig och i mina ögon är det heltäckt med dessa. Tror mest på 4 Junction som möjligen kan komma till ledningen, intressant då. Nu har ju Bellinis kusk deklamerat att han ska köra i spets så det kan ju ställa till det.

A: 4-8-11-9 B: 2-7 C: 10-6-5-12-3-1

Avd 2: Ett bra och bortglömt drag i 10 Columbus Cafe. Ska kunna bomba hem det här loppet:-) Som åttaprocentare! Vill man gardera så, förutom de givna, glöm inte El Toro och megaskrällen 12 Coktail J. Surprise, den sistnämnde gör alltid bra lopp.

A: 10 B: 7-4-9-12-8-11-3 C: 1-5-6-2

Avd 3: Ännu ett lopp med stor skillnad på kapacitet. Egentligen bör 9 Go On Pale vara bäst men 3 Tiffany Brodda är bra och kan möjligen svara ut 7 La Bella Vita här och då blir Tiffany svår att plocka ner.

A: 3-9 B: 7-10-2 C: 8-1-5-6

Avd 4: Här går jag emot alla Stampingvänner ;-) Misstänker att GrevNils kommer sitta med den streckad. Helt i onödan, det här vinner 10 Åsajerven. Enough talk

A: 10 B: 8-1-13

Avd 5: Totalt vidöppet och bara att strecka för allt vad lädret kan tillåta. En skrällide i 12 Fiona Septim som trivs på vintern. Annars är det framspårshästarna som troligen är de bästa speldragen. 6 River De Liton och 7 Edella (tar spets?) Min ide från förra veckan 10 Najad Lavec rankar jag ner något, men det kan vara fel. Tyckte hon inte gick så bra senast som jag hoppats men hon var iaf fyra i mål efter en inte så prickfri styrning.

A: - B: 12-6-7-15-10-14-11-1-9-13 C: 3-5-4-2

Avd 6: Klart bästa hästen tror jag 2 City Hall är men litar inte fullt ut på den, därav gardering. 4 Johan Ennoble är en bra springare och kanske blåser ner dem till slut nu när Bergarn inte tänker ladda från start. Skrällen 9 Mafioso gick lysande senast, passas allvarligt

A: 4-2-5-9 B: 7-1-11-10-3-8-6-12

Avd 7: Går på en häst som antagligen snart prickat den absoluta toppformen, 7 King Of Lace. Kan till och med vara så att den laddas för spets och tar den.  2 Quest For Life är värst emot och är i form.

A: 7 B: 2-4-8-6-5-3-11-10-9-12-1

Lycka till

Kommentarer
Postat av: Åsa-Nisse

Sitter här i snöstormen och deppar lite, då det idag blir svårt att ta sig ut nånstans överhuvudtaget.Tänkte skriva några rader till dig din kämpe då det var länge sen sist.Har tappat suget lite denna vargavinter med dubbelisar och snö upp på låren.Sen har jag ju inte vunnit alla race heller utan istället varvat hyfsade placeringar med skapliga bottenkänningar mest hela tiden.Trösten är sm plats i lag på Mälarn nästa år samt nytt pers på abborre förra helgen 1550 gr.En hyfsad helgalosch på Noen. Funderar på att skaffa mig en hobby till efter denna deppvinter.Skidåkning kanske och varva lite istället för att pimpelnörda så grymt.Får se hur det blir och ha det bra .

2010-02-20 @ 12:48:49
Postat av: Broder Green d.ä

tror på dubbelt ulf ohlsson i dd

2010-02-20 @ 14:50:27
Postat av: Mr Pink

Jadu, Åsa-Nisse:-) Nog fan är det deppigt med all snö och kyla som biter sig in i skinnet som är alltför slappt....Får gratulera till Smkvalifikationen i alla fall:-) Vi kör vårt DM nästa helg och det kommer att bli utan herr Storm i laget som drar till Tyrolerland och lallar runt lite;-) Hobbies är inte dumt, själv har jag börjat slänga skarpa forehands och dräpande backhands lite överallt runtomkring på olika pingisbord:-)

Tror jag drar till stugan i skogen några dagar snart för att ladda tomma kroppsbatterier.

Kämpa på, våren är snart här! Ha det gott

2010-02-20 @ 17:53:55
Postat av: Mr Pink

Jadu, Håkanpojken:-) Vilken skitomgång, vilket jag misstänkte...Tråkigt var väl bara förnamnet. Bara att sikta in sig på Lotto ikväll, tror det är dags för att Drömvinsten trillar ner i en plånbok jävligt nära min egen ficka;-)

2010-02-20 @ 19:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0