Slagserier

....var det ont om:-P

Fullbordat två timmars pingis, det är bara en timme mindre än vad jag pimplade idag....Nu var det ju några grader varmare där mina hårt vinklade forehands firade stora triumfer...not.
Hann köra en halvtimme mot maskinen innan Peter dök upp. Slog ett tag innan de här fjuttmatcherna kom igång. Vad är det för otyg att köra bara till elva? Och endast fem set? Iofs så orkar inte vi något mer men nog var det rejälare när man dammade bollar till 21 och körde femsetare.
Vi hann med tre matcher och minsann spelade jag inte minst dåligt och vann alla:-) Hohoho! 3-1,3-2,3-1 ska jag sova gott på;-)

Funderar på att låta svalget känna in lite rödvinsaromer ikväll....eller varför inte nu?

Vore ju inte jag om jag inte vore trött på något:-P Alla de här jävla Facebookgrupperna som startas, ungefär lika kul som att äntligen få dissekera en ung människa och sedan upptäcka att någon redan tagit appendixen...inte helt jävla lustigt alltså.
Nu ska man visst gå med i nån grupp som heter nåt liknande "Vi som röstar på Kalle Moraeus i kvällens Melodifestival" ....Ja, det låter sig säkert göras.....MEN först vill jag höra låten! Om det någon gång skulle falla mig in att rösta så då vore det på en låt som mina öron och själ finner bra. 
Rena Älvdalssyndromet;-) Tänk Larz-Kristerz

Nä, renodlad patriotism är inget för mig....

Kolla in Leno, Letterman å Oprah....Kul med tanke på hur illa de tyckt om varandra

Kommentarer
Postat av: Storm

Vi röstade i.a.f. på Moreus, just p.g.a låten.



"Underbart" tyckte jag var en riktig käck dänga, kanske man är färgad av denna typ av musik för att man bor där man bor ?.



Lakfiske i morgon ?



Hae't Gött !

2010-02-14 @ 15:49:40
Postat av: Mr Pink

Hade nog kunnat tänka mig att rösta på den jag med:-) Men jag gillar ju fjortisdiscolåtar, så klart bäst var ju Manboy:-)



Lakfiske, se svar i "följetongen";-)

2010-02-14 @ 16:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0