Mr Clean

Vet inte hur många kilo jag kört till tippen av innehållet i mina förråd...men det är över min kroppsvikt iaf och får därmed betraktas som mycket. Skönt någonstans iaf att bli av med en del sparat hamstermaterial.

***

När tänker norska NAV göra klart mina papper så man får lite slantar?
De arbetar inte snabbt

***

Tipsade Greven om ett drag på Solvalla igår i sista V64-loppet.
Den vann ganska enkelt till dryga 5 gånger och rensade bra.

Om han använde den som spik? Han ville det men det blev inte så.
Raden hade suttit om de gjort som han ville.
Synd

Nya tips till V75 imorgon. Finns några spelvärda drag, absolut.

***

Fiske till helgen?
Känns som det inte finns någon goooooo i kroppen och med kallare väder till lördagen så är det möjligen så att jag väljer bollroboten och pingisbordet istället.

***

Äntligen har SM-arrangören(pimpel) ändrat i inbjudan och skrivit in VILKEN av dagarna som individuella respektive lag går.

Det är tydligen inte helt lätt att skriva en korrekt inbjudan och låta fler korrekturläsa densamma:-P

***

Nä, dags för att kila ut och hälla vatten på skrålutande trottoarer.
Älskar ljudet av höftben som går av


Kommentarer
Postat av: Storm

Suck !



Kallare väder, inget gooo ???!!



JAG vart arg, DÄRFÖR vet du datum !



Stackars skäl.

2010-01-28 @ 23:36:55
Postat av: Storm

Stopp!



Själ.

2010-01-29 @ 07:38:50
Postat av: prippen

Och när f_n får jag en inbjudan till ping-pong då??

Du ska väl träna upp dig först förstås men sen kommer den väl, eller??

2010-01-30 @ 22:31:49
Postat av: Mr Pink

Imorgon då? Alltså söndag:-) Ska sova lite imorgon bara....Körde mot pingisroboten idag och gosse...vilken vinklad forehand jag har!;-)

2010-01-30 @ 23:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0