Pierre Isacsson

En dag att sjunga textrader likt "Då går jag ner i min källare....." Har en basröst som antagligen fått Pierre Isacsson att rodna av hänförelse...detta i kombination med en härlig nästäppa gör ju min sångröst till.......ja...Lee Marvins kanske?:-)

Tog tempen igår också och förödande 36,8 grader visades upp på det komplett odugliga mätinstrumentet, vet ju alla med någorlunda läkarkunskaper att muntempar är icke tillförlitliga....;-)

Nä, nu får förkylningen plocka med sig sina beståndsdelar och draaaa, för fan!



Kommentarer
Postat av: Kaj Hagström

Jag gick i plugget ihop med Pierre Isacsson en gång i forntiden. Han var en riktig lirare. Det fanns inte en gympalärare på denna jord som kunde få honom att byta om.



Jag glömmer aldrig TV-intervjun med hans pappa morgonen efter Estonia-katastrofen. Han visste ju inte då om Pierre hade klarat sig eller inte men man såg på hela hans ansiktsuttryck hur rädd han var.



V-75, pingis och dåliga historier, bra blogg!

2010-01-04 @ 16:27:05
Postat av: Mr Pink

Coolt, Kaj:-) Tur att det är nån som har koll på den gode Pierre:-)

Ska nog få in nåt fiske rätt vad det är också...bara den här j-a kylan kan ge sig något

2010-01-06 @ 17:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0