Sammanfattning

En riktigt tråkig omgång för en favorithatare som mig. Visserligen en fetskräll i sjätte men den var man helt borta på.

Lopp 1: En felutrustad Rano får inte godkänt från ledningen och Bachelors Dream visar än en gång prima löpskalle. Här sitter 2 Speedy Brodda fast i rygg ledaren med segerspurten i benen....Bambi's Comet höll bra från dödens som trea. Helge Palema tappade på upploppet och var klart slagen, dålig.

Lopp 2: Ganska enkel seger för förstarankade 5 Trotteur, tillika en av mina två spikar. Egentligen inte mycket mer som hände efter att han övertagit ledningen och kört i ett jämnt tempo. Skrällvarningen 11 Slevin Kelevra ska fortsätta passas, spurtade riktigt bra efter en passiv styrning.

Lopp 3: D J Seabrook galopp från början men fullföljer starkt till fjärdeplatsen. Super Light vinner enkelt efter en bra löpning. 9 Dust All Over blek från rygg ledaren.

Lopp 4: Ännu ett tråkigt och odramatiskt lopp:-( Rena favoritparaden och det här är tråkigt. Eldfaks vinner enkelt. Inget att passa framöver heller.

Lopp 5: Som jag skrev, Regine D'Inverne är bästa hästen och idag visade hon sig från sin bästa sida. Helt överlägsen. Mitt drag Marzipan blev struken så det är bara att passa i nästa start.

Lopp 6: Mina drag hamnade illa till direkt. Nassau Town tredje in och Figure of Eight blev hängande och fick backas sist, kördes sedan invändigt och höll farten anständigt. Dåliga favoriter här och 5 Gims Madde som segrare hittar man möjligen vid helgardering.

Lopp 7: Ensamma A-hästen och min spik vann ganska enkelt från spets, Einar Celeber. Blev inget lopp och vet inte om det är nån häst man ska lägga på minnet.

Nä, bara att glömma....36 femmor med 0 kronor i utdelning:-) Nya tag nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En rökt häst skall ligga på smörgåsen

2010-01-16 @ 18:25:48
Postat av: Anonym

ja trist omgång men bara bita ihop å komma igen!

2010-01-16 @ 20:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0